Шістдесятники (В.Симоненко, І.Драч, Д.Павличко, Г.Тютюнник).

Додано: 21 березня 2023
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 290 разів
19 запитань
Запитання 1

"Витязем молодої української поезії" називають

варіанти відповідей

В.Симоненка

І. Драча

М.Вінграновського

Д.Павличка

Запитання 2

Автором збірки "Тиша і грім" є

варіанти відповідей

І.Драч

Д.Павличко

В.Симоненко

М.Вінграновський

Запитання 3

В алегоричних образах соняшника і сонця в «Баладі про соняшник» представлено

варіанти відповідей

поета і поезію 

  Україну і українців  

  реальне і фантастичне  

  матір і дитину

Запитання 4

Народною піснею став вірш

варіанти відповідей

В.Симоненка

Д.Павличка

І.Драча

М.Вінграновського

Запитання 5

Сонячним поетом називають

варіанти відповідей

І.Драча

Д.Павличка

М.Вінграновського

В.Симоненка

Запитання 6

Верлібром написано твір, що закінчується рядками

варіанти відповідей

Я проллюся крапелькою крові на твоє священне знамено...

Щомиті якийсь хлопчисько відкриває тебе для себе, щоб стати навіки соняшником.

Сеньйорито, вогонь по плечі - осінь, ви і осінній я...

Лиш горточок старого полотна і вишите моє життя на ньому.

Запитання 7

Любов і журба оспівані за допомогою символів у творі, автором якого є

варіанти відповідей

Д.Павличко

І.Драч

В.Симоненко

М.Вінграновський

Запитання 8

Талант бачити красу в повсякденні - це провідний мотив твору

варіанти відповідей

"Лебеді материнства"

"Два кольори"

"Балада про соняшник"

"У синьому небі я висіяв сад..."

Запитання 9

Улюбленим поетичним жанром І.Драча є

варіанти відповідей

сонет

ліричний вірш

балада

ода

Запитання 10

"Балада про соняшник" - це твір

варіанти відповідей

епічний

ліричний

ліро-епічний

драматичний

Запитання 11

Шістдесятники - це... 

варіанти відповідей

 молоде покоління митців шістдесятих років ХІХ ст., сформоване в період реформ

 молоде покоління митців шістдесятих років ХХ ст., сформоване в період тимчасової "відлиги" радянського режиму

старше покоління митців шістдесятих років ХХ ст., сформоване в період тимчасової "відлиги" радянського режиму

молоде покоління митців шістдесятих років ХХ ст., сформоване в період сталінських репресій

Запитання 12

Тема твору"ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ"



варіанти відповідей

 складність людських стосунків, виражена через історію нещасливого кохання

 роль пророка не визнаного в суспільстві

засудження тоталітарного режиму

 перша щира любов

Запитання 13


Чому присвячено новелу?



варіанти відповідей

 Кононівським полям

 Любові Всевишній

"Цвітові яблуні"

 Україні

Запитання 14

Про що просить Михайло в останньому своєму листі Соню



варіанти відповідей

 щоб відправили йому три зозулі

 сказати Марфі, щоб вона не дорікала йому за мовчання 

щоб Марфа не докучала йому

 щоб частіше надсилали йому листи

Запитання 15

" Чорнила слізьми не розмаж " належить



варіанти відповідей

 Марфі

 Соні

 Сину-студенту

 дядьку Левку

Запитання 16

В останньому листі було закреслено і знову написано



варіанти відповідей

 Сибір неісходиму 

 серце болить

забудь,відпусти

передавай вітання

Запитання 17

Події у творі "Три зозулі з поклоном" розгортаються у такій послідовності


варіанти відповідей

 приїзд сина-студента - розповідь про кохання Марфи - чекання Морфою листоноші - розповідь про вечірні посиденьки - прохання Михайла

 розповідь про кохання Марфи - приїзд сина-студента - чекання Морфою листоноші - розповідь про вечірні посиденьки - прохання Михайла

 прохання Михайла - приїзд сина-студента - розповідь про кохання Марфи - чекання Морфою листоноші - розповідь про вечірні посиденьки

 чекання Морфою листоноші - розповідь про вечірні посиденьки - приїзд сина-студента - розповідь про кохання Марфи - прохання Михайла

Запитання 18

У "Трьох зозулях ..." є традиційний "любовний трикутник. Який саме?


варіанти відповідей

Михайло - Марфа - Карпо  

 Михайло - Софія - дядько Левко

Марфа - Карпо - мати Софія

Марфа - батько Михайло - мати Софія

Запитання 19

Михайло посадив



варіанти відповідей

сосну

 ялину

 дуб

березу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест