Використання тестів, порівняно з іншими формами опитування дозволяє більш об»єктивно оцінити знання, провести фронтальний контроль, зекономити час на уроці, швидко перевірити роботи, виявити прогалини в знаннях.
В роботі пропонуються тести з одною відповіддю. Тестові завдання, можуть бути використані викладачами для поточного контролю, при проведенні тематичного оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з предмету «Сільськогосподарські машини», з професії "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва категорій "А1",
1.Яка вантажопідйомність розкидача ПРТ-16?
2 Які способи внесення добрив розрізняють залежно від періоду
внесення?
3. Який розрив у часі рекомендовано між внесенням і
приорюванням органічних добрив?
4. Вказати послідовність технологічних операцій, які виконуються
при потоковому способі внесення органічних добрив:
5.Чим регулюється норма внесення органічних добрив в машині РОУ-6А?
5.Який тип розкидального пристрою у машині МВУ-5?
6.Назвіть основні машини для внесення рідких мінеральних добрив;
7.Яке призначення має машина МЖТ-10 ?
8.Для чого призначений агрегат АІР-20?
9.Установка тукозмішувальна мобільна УТМ-30 призначена :
10.Відповідно до способів внесення добрив, машини поділяють на групи:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома