Створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєвого певного явища -це...
Об'єднання окремих графічних елементів в єдине ціле. Композиція будується на взаємній супідрядності всіх графічних елементів. Хороша композиція не дозволяє провести якісь додавання або навпаки, щось прибрати, так як це в свою чергу призведе до глибоких змін її характеру - це...
Основними формоутворюючими засобами композиції є:
Конструктивна особливість предмета, яка проявляється у співвідношенні її частин, пропорціях тощо - це...
Міра, розмір та stab - палиця) форми є показником величини предмета відносно якогось еталону...
Характеристика співвідношення частин цілого між собою-це..
Властивістю рівномірного чергування в ній однакових елементів через однакові інтервали - це....
Знаки поділяють на три види:
Наука, що досліджує властивості знаків і знакових систем- це...
Художньо-естетичними засобами композиції виступають
Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це
Поняття «фірмовий стиль» тісно пов’язане з термінами:
Основні складові фірмового стилю:
Це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.
Причини виникнення брендингу:
Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:
Позиціонування - це
Види брендів за здатністю впливати на свідомість споживача:
Переваги бренду:
Види товарних знаків:
Набір засобів, за допомогою яких створюють образ: форми, кольори, стиль - це
Ім`я бренду повинно бути:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома