Редагування потребує вираз у рядку
Не дотримано чергування в рядку
Неправильно вжитий похідний сполучник у реченні
Неправильно узгоджено головні члени речення в рядку
Не потребує редагування речення
Доречним є вживання дієслівних форм на -но, -то в реченні
Правильно вжито прийменник у виразі в рядку
Правильно узгоджено головні члени речення в рядках
Позначте рядок, у якому всі прийменники вжито правильно
Зв’язок між підметом та присудком порушено в реченні
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
НЕПРАВИЛЬНИМ є словосполучення вступити в
Граматичну помилку не допущено у реченні
У якому реченні допущено помилку?
Зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
Зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
Зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
Позначте рядок, у якому прийменник ПО вжито правильно
Позначте рядок, у якому не всі прийменники вжито правильно
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
НЕПРАВИЛЬНИМ є словосполучення вступити в
Можливий лише один варіант керування в рядку
Редагування НЕ потребує речення
Позначте рядок, у якому прийменник ПО вжито правильно
У якому з наведених словосполучень вживання У та В порушують милозвучність української мови?
Зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
У якому реченні дотримано норм синтаксичного узгодження?
У якому із речень порушено норми синтаксичного узгодження?
У якому реченні допущено помилку?
Зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
Зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
Зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
Позначте рядок, у якому всі прийменники вжито правильно
Зв’язок між підметом та присудком порушено в реченні
Зв’язок між підметом та присудком порушено в реченні
Позначте рядок, у якому в усіх словосполученнях прийменник по вжито правильно
Позначте рядок, у якому не всі прийменники вжито правильно
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Можливий лише один варіант керування в рядку
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Редагування НЕ потребує речення
Логічну помилку допущено в будові речення
Логічну помилку допущено в будові речення
Логічну помилку допущено в будові речення
Редагування НЕ потребує речення
Позначте рядок, у якому прийменник ПО вжито правильно
Редагування НЕ потребує речення
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
У якому рядку всі слова пишуться з м’яким знаком?
У якому рядку всі слова пишуться з м’яким знаком?
В якому рядку в усіх словах у давальному відмінку треба писати м’який знак?
М’який знак на місці пропуску НЕ треба писати в усіх словах рядка:
Знак м'якшення треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Позначте рядок, у якому в усіх словах на місці пропущених букв слід писати м’який знак.
М’який знак на місці крапок НЕ ТРЕБА писати в усіх словах рядка
М’який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку
М'який знак НЕ ПИШЕТЬСЯ в усіх словах рядка
Позначте рядок дієслів у формі наказового способу, які пишуться з м’яким знаком
Знак м`якшення пишемо після
Треба писати м'який знак в усіх іменниках рядка у формі давального відмінка?
Знайдіть слово, у якому потрібно писати м’який знак:
Знайдіть слово з буквосполученням -нц-:
Знайдіть слово, у якому перед шиплячим пишеться м’який знак:
У якому варіанті в усіх словах пропущено м’який знак?
Знак м'якшення НЕ ТРЕБА писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Знак м'якшення треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
М’який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку:
В якому рядку в усіх словах у давальному відмінку треба писати м’який знак?
М’який знак на місці пропуску НЕ треба писати в усіх словах рядка:
Виберіть слова, у яких пишеться м'який знак:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома