1. Словосполученнями є всі поєднання слів у рядку
2. Речення з одним головним членом наведено в рядку
У реченні "Вересень запалив осінні вогнища у лісах і дібровах" додатком є слово
У реченні "Мама налила в глечик сік із яблук" сполучення із яблук є
5. Вставні слова здається, мабуть, можливо вживають у мовленні для того, щоб передати
Вставні слова отже, наприклад, до речі вживають у мовленні для того, щоб передати
Однорідні члени є в реченні
Звертання є в реченні
(1) Змалку я захоплююся вивченням історії. (2) Ярослав Мудрий - чи не найцікавіша в ній постать. (3) Він зумів об'єднати всі українські землі, поширити в народі грамоту. (4) А ще цей князь збудував посеред Києва величний Софійський собор. (5) Обов'язково побувайте в цьому храмі духовності й краси.
Словосполучення з виділених є в реченні
(1) Змалку я захоплююся вивченням історії. (2) Ярослав Мудрий - чи не найцікавіша в ній постать. (3) Він зумів об'єднати всі українські землі, поширити в народі грамоту. (4) А ще цей князь збудував посеред Києва величний Софійський собор. (5) Обов'язково побувайте в цьому храмі духовності й краси.
Односкладним є речення
(1) Змалку я захоплююся вивченням історії. (2) Ярослав Мудрий - чи не найцікавіша в ній постать. (3) Він зумів об'єднати всі українські землі, поширити в народі грамоту. (4) А ще цей князь збудував посеред Києва величний Софійський собор. (5) Обов'язково побувайте в цьому храмі духовності й краси.
Спонукальним є речення
(1) Змалку я захоплююся вивченням історії. (2) Ярослав Мудрий - чи не найцікавіша в ній постать. (3) Він зумів об'єднати всі українські землі, поширити в народі грамоту. (4) А ще цей князь збудував посеред Києва величний Софійський собор. (5) Обов'язково побувайте в цьому храмі духовності й краси.
Однорідні присудки вжито в реченні
(1) Змалку я захоплююся вивченням історії. (2) Ярослав Мудрий - чи не найцікавіша в ній постать. (3) Він зумів об'єднати всі українські землі, поширити в народі грамоту. (4) А ще цей князь збудував посеред Києва величний Софійський собор. (5) Обов'язково побувайте в цьому храмі духовності й краси.
Слово землі (речення 3) є
(1) Змалку я захоплююся вивченням історії. (2) Ярослав Мудрий - чи не найцікавіша в ній постать. (3) Він зумів об'єднати всі українські землі, поширити в народі грамоту. (4) А ще цей князь збудував посеред Києва величний Софійський собор. (5) Обов'язково побувайте в цьому храмі духовності й краси.
Слово цей (речення 4) є
Двокрапку перед однорідними членами потрібно поставити в реченні
Тире після однорідних членів речення треба поставити в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Речення "У такий спосіб на волі фламінго здіймають мул і виловлюють молюсків, рачків, водорості" ускладнено
Розділові знаки розставлено правильно в усіх реченнях, ОКРІМ
Виділіть речення, у яких немає вставного слова, словосполучення
(розділові знаки пропущено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома