Система координат у проєктах створення зображень

Додано: 29 березня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 826 разів
12 запитань
Запитання 1

Вказати довжину сцени у Scratch 2

варіанти відповідей

360 кроків

480 кроків

180 кроків

240 кроків

Запитання 2

Вказати висоту сцени у Scratch 2

варіанти відповідей

360 кроків

480 кроків

180 кроків

240 кроків

Запитання 3

Де відображаються поточні координати виконавця на сцені у Scratch 2?

варіанти відповідей

в правому нижньому куті

в правому верхньому куті

в лівому нижньому куті

в лівому верхньому куті

Запитання 4

Якою командою можна рухати виконавця у певну точку на сцені?

варіанти відповідей
Запитання 5

Як перемістити виконавця у випадкову точку на сцені?

варіанти відповідей

використати генератор випадкових чисел

скористатися командою "перемістити у випадкове місце"

скористатися командою "подумати"

перемістити виконавця власноруч

Запитання 6

У яких межах може змінюватись абсциса на сцені Scratch 2?

варіанти відповідей

від -240 до 240

від -180 до 180

від -480 до 480

від -360 до 360

Запитання 7

Блок-схему якого алгоритму зображено на малюнку?

варіанти відповідей

лінійного

з розгалуженням

циклічного

прямого

Запитання 8

Яку команду необхідно використати, щоб при подальшому русі залишався слід від олівця?

варіанти відповідей

"Опустити олівець"

"Підняти олівець"

"Намалювати"

"Залишити слід"

Запитання 9

Що буде відбуватись при здійсненні команд, зображених на малюнку?

варіанти відповідей

малювання квадрату

поворот виконавця

малювання кола

переміщення виконавця

Запитання 10

Що буде відбуватись при здійсненні команд, зображених на малюнку?

варіанти відповідей

малювання квадрату

поворот виконавця

малювання прямокутника

малювання кола

Запитання 11

У яких межах може змінюватись ордината на сцені Scratch 2?

варіанти відповідей

від -240 до 240

від -180 до 180

від -480 до 480

від -360 до 360

Запитання 12

Що буде відбуватись при здійсненні команд, зображених на малюнку?

варіанти відповідей

малювання квадрату

побудова графіка функції у= 2х–80

малювання прямокутника

малювання снігура

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест