6.4. Система координат у Скретч

Додано: 3 березня
Предмет: Інформатика, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Вказати довжину сцени у Scratch 2

варіанти відповідей

360 кроків

480 кроків

180 кроків

240 кроків

Запитання 2

Вказати висоту сцени у Scratch 2

варіанти відповідей

360 кроків

480 кроків

180 кроків

240 кроків

Запитання 3

Де відображаються поточні координати виконавця на сцені у Scratch 2?

варіанти відповідей

в правому нижньому куті

в правому верхньому куті

в лівому нижньому куті

в лівому верхньому куті

під сценою

Запитання 4

Якою командою можна рухати виконавця у певну точку на сцені?

варіанти відповідей
Запитання 5

Як перемістити виконавця у випадкову точку на сцені?

варіанти відповідей

використати генератор випадкових чисел

скористатися командою "перемістити у випадкове місце"

скористатися командою "подумати"

перемістити виконавця власноруч

Запитання 6

Яку команду необхідно використати, щоб при подальшому русі залишався слід від олівця?

варіанти відповідей

"Опустити олівець"

"Підняти олівець"

"Намалювати"

"Залишити слід"

Запитання 7

Що буде відбуватись при здійсненні команд, зображених на малюнку?

варіанти відповідей

малювання квадрату

поворот виконавця

малювання кола

переміщення виконавця

Запитання 8

Що буде відбуватись при здійсненні команд, зображених на малюнку?

варіанти відповідей

малювання квадрату

поворот виконавця

малювання прямокутника

малювання кола

Запитання 9

Щоб спрайт рухався праворуч потрібно вибрати команду?

варіанти відповідей
Запитання 10

Щоб спрайт рухався вниз потрібно вибрати команду?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест