СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ БАЗАМИ ДАНИХ MICROSOFT ACCESS

Додано: 19 березня 2020
Предмет: Інформатика
Тест виконано: 392 рази
12 запитань
Запитання 1

СУБД – це:

варіанти відповідей

програми призначені для створення баз даних та пошуку інформації в них; 

програмний засіб для збереження та пошуку інформації;

система для представлення інформаційних масивів в зовнішній пам’яті комп’ютера.

створення таблиць, форм та запитів.

Запитання 2

Для побудови запитів на створення таблиці в Access слід: 

варіанти відповідей

активізація закладки Запити та створення в режимі Конструктора структури таблиці, яка відповідає переліку полів запиту;

активізація закладки Таблиці та створення в режимі Конструктора структури таблиці, яка відповідає переліку полів запиту;

активізація закладки Макроси та створення в режимі Конструктора структури таблиці, яка відповідає переліку полів запиту.

активізація закладки Звіти та створення в режимі Конструктора структури таблиці, яка відповідає переліку полів запиту.

Запитання 3

Запитом в СУД називають: 

варіанти відповідей

таблицю, відсортовану по зростанню або спаданню значень поля; 

таблицю, одержану з вихідної або із сукупності пов’язаних таблиць шляхом вибору рядків, які задовольняють поставлену умову; 

лише таблицю, одержану із сукупності пов’язаних таблиць.

вікно на екрані комп’ютера з місцем для вводу даних;

Запитання 4

Таблиці, запити, звіти – це:

варіанти відповідей

окремі файли розміщені в папку; 

єдиний файл БД; 

два ключових поля;

щось інше. 

Запитання 5

 Для створення нової таблиці необхідно:

варіанти відповідей

активізувати команди Файл→Створити; 

відкрити вкладку Таблиці, активізувати кнопку Створити; 

після завантаження Access активізувати перемикач Нова база даних. 

активізувати закладку Таблиці + кнопка Створити + команда меню Імпорт таблиць + встановлення типу файлу Excel + імпорт таблиці; 

Запитання 6

Для імпорту у базу даних таблиці із додатка Excel слід виконати наступні дії:

варіанти відповідей

активізувати закладку Таблиці + кнопка Створити + команда меню Імпорт таблиць + встановлення типу файлу Excel + імпорт таблиці; 

активізувати закладку Форми + кнопка Створити + команда меню Імпорт таблиць + встановлення типу файлу Excel + імпорт таблиці; 

 активізувати закладку Таблиці + кнопка Конструктор + команда меню Імпорт таблиць + встановлення типу файлу Excel + імпорт таблиці. 

відкрити вкладку Таблиці, активізувати кнопку Створити; 

Запитання 7

Для експорту таблиць в середовище додатка Word слід:

варіанти відповідей

виділити курсором миші ярлик таблиці + команда головного меню Вставка/Публікація в Microsoft Word.

виділити курсором миші ярлик таблиці + команда головного меню Правка/Публікація в Microsoft Word. 

виділити курсором миші ярлик таблиці + команда головного меню Зв’язки з Office/Публікація в Microsoft Word. 

виділити курсором миші ярлик таблиці + команда головного меню Правка/Експорт + вибір типу файлу Excel + кнопка Експорт;

Запитання 8

Для експорту таблиць в середовище додатка Excel слід: 

варіанти відповідей

виділити курсором миші ярлик таблиці + команда головного меню Правка/Експорт + вибір типу файлу Excel + кнопка Експорт; 

виділити курсором миші ярлик таблиці + команда головного меню Файл/Експорт + вибір типу файлу Excel + кнопка Експорт;

виділити курсором миші ярлик таблиці + команда головного меню Сервіс/Експорт + вибір типу файлу Excel + кнопка Експорт.

виділити курсором миші ярлик таблиці + команда головного меню Зв’язки з Office/Публікація в Microsoft Word.

Запитання 9

Створити ключове поле в Access можна так:

варіанти відповідей

активізувати закладку Таблиці + кнопка Створити + введення імені поля та типу даних + виділення поля курсором та встановлення його ключовим через контекстне меню;

активізувати закладку Форми кнопка Конструктор + введення імені поля та типу даних + виділення поля курсором та встановлення його ключовим через контекстне меню;

активізувати закладку Запити + кнопка Створити + введення імені поля та типу даних + виділення поля курсором та встановлення його ключовим через контекстне меню.

встановити курсор на піктограму таблиці + кнопка Відкрити + введення з клавіатури даних з переходом на чергове поле клавішею Tab; 

Запитання 10

Для введення даних в таблицю в Access потрібно: 

варіанти відповідей

введення з клавіатури даних з переходом на чергове поле + клавіша Tab;

встановити курсор на піктограму таблиці + кнопка Відкрити + введення з клавіатури даних з переходом на чергове поле клавішею Tab;

введення з клавіатури даних з переходом на чергове поле. 

додати нове поле; 

Запитання 11

Ім’я поля таблиці в СУБД Access може зберігати:

варіанти відповідей

до 64-х символів; 

лише знаки 0 та 1;

немає обмежень на кількість символів.

до 54-х символів; 

Запитання 12

Для встановлення необхідної кількості десяткових знаків числового поля необхідно:

варіанти відповідей

змінити значення параметру Число десяткових знаків;

змінити значення параметрів Розмір поля, Формат поля, Число десяткових знаків; 

ввести потрібну кількість знаків при створенні значення.

встановити зв’язок між таблицями. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест