Систематика рослин 2 варіант

Додано: 6 жовтня 2020
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 5 разів
19 запитань
Запитання 1

В життєвому циклі у мохів переважає 

варіанти відповідей

гаметофіт

спорофіт

весняний пагін

правильної відповіді немає

Запитання 2

Статеве процес спорових рослин відбувається при наявності

варіанти відповідей

вітру

комах

води

птахів

свсавці

Запитання 3

Виберіть ознаки рослин класу Однодольні

(декілька відповідей)

варіанти відповідей

оцвітина проста

коренева система стрижнева

камбій відсутній

коренева система мичкувата

дві сім'ядолі в насінини

жилкування паралельне або дугове

Запитання 4

Виберіть родини класу Однодольні

(декілька відповідей)

варіанти відповідей

Злакові

Капустяні

Лілійні

Пасльонові

Цибулеві

Розові

Айстрові

Запитання 5

До класу Дводольні НЕ належить

(декілька відповідей)

варіанти відповідей

конвалія

сосна

часник

ромашка

горох

троянда

пшениця

Запитання 6

Тільки покритонасінним характерна ознака

варіанти відповідей

Вони здатні утворювати насіння

Вони здатні утворювати плоди

Вони мають лише стрижневу кореневу систему

Заплідненню передує процес запилення

Запитання 7

Переважна більшість однодольних - це рослини

варіанти відповідей

Дерев'янисті

Трав'янисті

Кущі

Запитання 8

Добре розвинена бічна твірна тканина (камбій) властива рослинам

варіанти відповідей

Дводольним

Однодольним

Запитання 9

Для дводольних характерні листки

варіанти відповідей

Тільки прості

Тільки складні

Як прості, так і складні

Запитання 10

Виберіть рядок рослин родини Хрестоцвітні

варіанти відповідей

персик, слива, полуниця, спірея. малина

редис, капуста, хрін, ріпак, грицики

айстра, хрезантема, піжмо, соняшник

баклажани, белодона ,тютюн, картпля, помідори

Запитання 11

Виберіть рядок рослин родини Бобові

варіанти відповідей

персик, слива, полуниця, спірея. малина

редис, капуста, хрін, ріпак, грицики

айстра, хрезантема, піжмо, соняшник

баклажани, белодона ,тютюн, картопля, помідори

арахіс, соя, горох, конюшина, люцерна

Запитання 12

Виберіть тип плода, що притаманний рослинам родини Айсторві

варіанти відповідей

зернівка

сім'янка

ягода

коробочка

стручок

біб

Запитання 13

Виберіть рядок рослин , що відносяться до відділу Голонасінні

варіанти відповідей

модрина, гінкго дволопатеве, вельвічія, ялиця

редис, горох, соняшник, малина, картопля

хвощ польовий, плаун булавовидний, баранець

орляк, листовик. сальвінія, щитник

Запитання 14

Виберіть тип плода, що притаманний рослинам родини Хрестоцвітні

варіанти відповідей

зернівка

сім'янка

ягода

коробочка

стручок

біб

Запитання 15

Виіть формулу квітки родини Бобові

варіанти відповідей

 Ч 5 + 5 П 5 Т ∞ М ∞ 

 Ч (5) П (5) Т (5) М 1

П (5) Т (5) М 1

 Ч (5) П 1, 2, (2) Т(9) + 1 М 1

Ч 4 П 4 Т 2 + 4 М 1

Запитання 16

Домен Еукаріоти включає

варіанти відповідей

гриби, рослини, тварини

бактерії, віруси

гриби, бактерії, віруси

бактерії, гриби, рослини, тварини

Запитання 17

До особливостей рослин НЕ належить така властивість:

варіанти відповідей

наявність пластид

клітинна стінка з целюлозою

запасання глікогену

прикріплений спосіб життя

Запитання 18

Організми, яким властивий гетеротрофний спосіб живлення:

варіанти відповідей

Бурі водорості

Білий гриб

Амеба звичайна

Хвощ польовий

Ціанобактерії

Орхідеї

Запитання 19

1. тварини

2. рослини

3. гриби

4.бактерії

А група мікроскопічних, одноклітинних організмів, які не мають ядра і більшості органел

Б багатоклітинні гетеротрофні еукаріотичні організми, найзагальнішими особливостями яких є осмотичне живлення та прикріплений спосіб життя

В неклітинні форми життя, які являють собою низькомолекулярну одно ланцюгову молекулу РНК, яка не кодує білків 

Г багатоклітинні еукаріотичні автотрофні організми, особливостями яких є пластиди, фотосинтез та прикріплений спосіб життя

Д багатоклітинні еукаріотичні організми, основними особливостями яких є гетеротрофне живлення та активний рух

варіанти відповідей

1-Д; 2-Г; 3 -Б; 4-А

1-В; 2-Г; 3 -Д; 4-А

1-А; 2-Б; 3 -Г; 4-В

1-Г; 2-В; 3 -Б; 4-А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест