Складання лінійних програм

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Інформатика
Тест виконано: 233 рази
35 запитань
Запитання 1

Яким чином програма отримує вхідні дані?

варіанти відповідей

За допомогою операторів вводу.

 За допомогою операторів виводу.

За допомогою клавіатури

 За допомогою розділу оголошень

За допомогою використання модулів

Запитання 2

Що робить оператор writeln?

варіанти відповідей

Оператор вводу даних у програмі

Оператор виводу результатів на одній стрічці

 Оператор виведення в команді розгалуження

Оператор введення параметра в командах циклу

Запитання 3

Які із символів закінчують програму на Паскалі?

варіанти відповідей

end

Крапка з комою

Двокрапка

Program

Крапка

Запитання 4

Яким службовим словом розпочинається програма?

варіанти відповідей

Begin

End

If

Uses

Program

Запитання 5

Яким службовим словом розпочинається розділ виконання програми?

варіанти відповідей

Begin

Program

End

Алг

Початок

Запитання 6

Як закінчується кожна стрічка програми?

варіанти відповідей

Комою

Крапкою з комою

Крапкою

Двокрапкою

Оператором END

Запитання 7

Для чого служать коментарі у тілі програми?

варіанти відповідей

Підказки бажано не застосовувати

Для можливісті використання програми сторонніми людьми

Для швидкодії програми

Для оголошення результатів

Запитання 8

Стрічка Uses задає

варіанти відповідей

Використання процедур в програмі

Використання функцій у програмі

Використання модулів, підпрограм

Оголошення змінних величин у програмі

Оголошення цілих величин

Запитання 9

Стрічка Const задає

варіанти відповідей

Використання процедур в програмі

Використання функцій у програмі

Оголошення змінних величин у програмі

Використання незмінних величин, констант

Оголошення цілих величин

Запитання 10

Стрічка Var задає

варіанти відповідей

Використання незмінних величин, констант

Використання процедур в програмі

Використання функцій у програмі

Використання модулів, підпрограм

Оголошення змінних величин у програмі

Запитання 11

Напис Real для розділу Var означає що це

варіанти відповідей

 Недійсні змінні

Дійсні змінні

Стрічкові змінні

Символьні змінні

Цілі змінні

Запитання 12

Напис Integer для розділу Var означає що це

варіанти відповідей

Дійсні змінні

Недійсні змінні

Цілі змінні

Стрічкові змінні

Символьні змінні

Запитання 13

X і Y дійсні змінні – як правильно їх оголосити

варіанти відповідей

Var X , Y : integer;

Var X , Y real;

Var X , Y : real

Var X , Y : real;

Var X , Y integer;

Запитання 14

А і В цілі змінні – як правильно їх оголосити

варіанти відповідей

Var А , В : real;

Var А , В real;

Var А , В : real

Var А , В integer;

Var А , В : integer;

Запитання 15

Символ математичної операції «ділення» відображається

варіанти відповідей

/

-:

=:

<>

\\

Запитання 16

Який символ означає «не дорівнює»

варіанти відповідей

=?

<>

\=\

<=>

{}

Запитання 17

Як правильно записати коментар

варіанти відповідей

 [коментар ]

(коментар )

\ коментар \

{коментар}

/ коментар /

Запитання 18

Вкажіть стрічку програми із помилкою

варіанти відповідей

Program XX

Var N: real;

Begin

Команди;

End.

Запитання 19

Вкажіть стрічку програми із помилкою

варіанти відповідей

Program ;

Var N: real;

Begin

Команди;

End.

Запитання 20

Вкажіть стрічку програми із помилкою

варіанти відповідей

Program XX;

Var N: real;

Begin

Команди;

End;

Запитання 21

Яка з цих команд виводить дані на екран

варіанти відповідей

Read

Write

Uses

Var

Begin

Запитання 22

Яка з цих команд вводить дані в память

варіанти відповідей

Write

Uses

Read

Var

Begin

Запитання 23

Виберіть правильну командну стрічку щоб написати на екрані монітора такі слова «Паскаль – це супер»

варіанти відповідей

Write ‘ Паскаль – це супер ’ ;

Write ( Паскаль – це супер ) ;

Write (‘ Паскаль – це супер ’ )

Read ( ‘ Паскаль – це супер ’ ) ;

Write ( ‘ Паскаль – це супер ’ ) ;

Запитання 24

Виберіть правильну командну стрічку щоб вивести на екран результат знаходження швидкості тіла V

варіанти відповідей

 Write ( ‘ Швидкість тіла = ’ , V ) ;

 Write ( ‘ Швидкість тіла = ’ V ) ;

Write ( ‘ Швидкість тіла = V ) ;

Write ( Швидкість тіла = , V ) ;

Write ( ‘ Швидкість тіла = ’ , V )

Запитання 25

Виберіть правильну командну стрічку щоб ввести діагональ трапеції D

варіанти відповідей

Read(‘Введіть діагональ трапеції D=’); Write(D);

Write(‘Введіть діагональ трапеції D=’); Read(D);

Write(‘Введіть діагональ трапеції ’) Read(D)

Write(Введіть діагональ трапеції D=); Read(D);

Write(‘Введіть діагональ трапеції ’); Read(‘D’);

Запитання 26

Виберіть правильну командну стрічку щоб ввести тупий кут трикутника С

варіанти відповідей

Read(‘Введіть тупий кут трикутника С=’); Write(С);

Write(‘Введіть тупий кут трикутника С=’) Read(С)

Write(‘Введіть тупий кут трикутника С=’); Read(С);

Write(Введіть тупий кут трикутника ); Read(С);

Write(‘Введіть тупий кут трикутника С=’); Read(‘С’);

Запитання 27

Для формата числа виведення результата задана така форма X:9:6 – що означає число 6

варіанти відповідей

Кількість символів перед комою

Загальна кількість символів

6 – це число у знаменику результата

Можна записати ще 6 букв після цифри результату

Кількість символів після коми

Запитання 28

Для формата числа виведення результата задана така форма Y:5:3 – що означає число 5

варіанти відповідей

Загальна кількість символів

Кількість символів після коми

Кількість символів перед комою

5 – це число у чисельнику результата

Можна записати ще 5 букв після цифри результату

Запитання 29

Щоб задати число A в якості результата таким чином 15,458 треба записати

варіанти відповідей

A:6:4

A:6:3

A:3:1

A:7:5

A:5:4

Запитання 30

Щоб задати число Z в якості результата таким чином -0,56983 треба записати

варіанти відповідей

Z:7:4

Z:3:1

Z:8:5

Z:7:5

Z:5:4

Запитання 31

Знайдіть помилкову командну стрічку у частині програми знаходження швидкості авто

варіанти відповідей

Var v,s,t: real;

Begin;

Write ( ‘ Введіть шлях пройдений авто’);

Read ( s );

Write ( ‘ Введіть час проїзду авто’) ;

Запитання 32

Знайдіть помилкову командну стрічку у зразку програми знаходження швидкості авто

варіанти відповідей

Write ( ‘ Введіть час проїзду авто’) ;

Read t ;

v :=s / t ;

Write (‘ Швидкість авто = ’, v);

end.

Запитання 33

Знайдіть помилкову командну стрічку у зразку програми знаходження швидкості авто

варіанти відповідей

Write ( ‘ Введіть шлях пройдений авто’);

Read ( s );

Write ( ‘ Введіть час проїзду авто’ ) ;

Read ( t ) ;

v =s * t ;

Запитання 34

Виберіть команди, які не використовуються для написання лінійних програм

варіанти відповідей

Ввести відомі дані

Перевірити умову

Вивести результат

Обчислити потрібне

Повторити виконувану частину кілька раз

Запитання 35

Вкажіть стрічку із помилкою у фрагменті програми

варіанти відповідей

read (x);

z:=1.5*x;

y:=sin(x)*cos(2x);

write (y);

end.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест