Складне речення

Додано: 15 березня
Предмет: Українська мова, 5 клас
11 запитань
Запитання 1

Складним називають речення, ...

варіанти відповідей

А яке має одну граматичну основу.

Б до складу якого входять однорідні члени речення, звертання, вставні слова.

В до складу якого входять другорядні члени речення.

Г яке складається з двох або кількох простих речень, кожне з яких має свою граматичну основу.

Запитання 2

Складне речення знаходиться в рядку...

варіанти відповідей

А А тим часом місяць пливе оглядати і небо, і зорі, і землю, і море.

Б Земле рідна, я так люблю тебе!

В Сонце вже давно зайшло за обрій, і не чутно співу пташок.

Г Там, кажуть, з гір усю країну видно.

Запитання 3

Складні речення з безсполучниковим зв'язком знаходяться в кожному рядку, КРІМ...

варіанти відповідей

 А Пахнуть сонцем дині спілі, хмелем б’ють меди скажені.

Б Відбились зорі у воді, летять до хмар тумани.

В Натужно шуміли ялиці потріскували на морозі стовбури.

Г Холодні зірки мерехтіли в темному небі, і нескінченний Чумацький Шлях простягся у вічність.

Запитання 4

Просте речення знаходиться в рядку...

варіанти відповідей

А По діброві вітер виє, гуляє по полю, край дороги гне тополю до самого долу.

Б Мов прокинувся, дивлюся: село почорніло, Боже небо голубеє і те помарніло.

В Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть, плугатарі з плугами йдуть...

Г А матері на нас дивились та говорили, що колись одружимо їх. 


Запитання 5

Правильно розставлені розділові знаки в реченні...

варіанти відповідей

А Ставок, гребелька і вітряк

З-за гаю крилами махає,

і дуб зелений, мов козак,

із гаю вийшов, та й гуляє...

Б І яр, і поле, і тополі,

І над криницею верба нагнулася...

В На сина глянула, взяла

його тихенько сповила,

та копу дожинать пішла.

Г За сонцем хмаронька пливе

червоні поли розстилає

і сонце спатоньки зове,

у синє море...

Запитання 6

Поширеним є речення...

варіанти відповідей

А Ми шукаємо, вони знаходять!

Б Я тривожуся!

В Шукаємо мага солодких секретів.

Г Холодно.

Запитання 7

Якщо в реченні є лише підмет або присудок, воно називається...

варіанти відповідей

односкладним

двоскладним

окличним

спонукальним

Запитання 8

Дай граматичну характеристику речення. Обери всі правильні відповіді.

Маленьке  цуценя  хоробро  відчиняє  лапкою  двері.

варіанти відповідей

розповідне

питальне

окличне

неокличне

поширене

непоширене

просте

складне

Запитання 9

Об’єднай прості речення в складне за допомогою одного зі сполучників і, але, щоб.

Птахи рідко створюють сім’ї. Лебіді створюють сім’ю на все життя. 

варіанти відповідей

Птахи рідко створюють сім’ї і лебеді створюють сім’ю на все життя. 

Птахи рідко створюють сім’ї, і лебеді створюють сім’ю на все життя. 

Птахи рідко створюють сім’ї, але лебеді створюють сім’ю на все життя. 

Птахи рідко створюють сім’ї але лебеді створюють сім’ю на все життя. 

Птахи рідко створюють сім’ї, щоб лебеді створюють сім’ю на все життя. 

Птахи рідко створюють сім’ї щоб лебеді створюють сім’ю на все життя. 

Запитання 10

Об’єднай прості речення в складне за допомогою одного зі сполучників і, але, щоб.

Ішов дрібний дощик. Густа імла застилала берег.

варіанти відповідей

Ішов дрібний дощик і густа імла застилала берег.

Ішов дрібний дощик, і густа імла застилала берег.

Ішов дрібний дощик але густа імла застилала берег.

Ішов дрібний дощик, але густа імла застилала берег.

Ішов дрібний дощик щоб густа імла застилала берег.

Ішов дрібний дощик, щоб густа імла застилала берег.

Запитання 11

Об’єднай прості речення в складне за допомогою одного зі сполучників і, але, щоб.

Я швидко зачинив вікно. Потоки дощу не залили підвіконня.  

варіанти відповідей

Я швидко зачинив вікно і потоки дощу не залили підвіконня.  

Я швидко зачинив вікно, і потоки дощу не залили підвіконня.  

Я швидко зачинив вікно, але потоки дощу не залили підвіконня.  

Я швидко зачинив вікн але потоки дощу не залили підвіконня.  

Я швидко зачинив вікно щоб потоки дощу не залили підвіконня.  

Я швидко зачинив вікно, щоб потоки дощу не залили підвіконня.  

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест