Пунктуаційну помилку допущено на місці цифри.
Той дикий степ був полем бою на гранях багатьох епох, (1) і це не зава-
жало перекопській рівнині пишно зацвітати щовесни (2) і вигоряти на літо,
мокнути восени (3) і замерзати на зиму, тоді по ній ходили люті (4) й про-
кляті хуговії, а по селах плодилися степовики (5) і один із них народився
в цьому степу.
Хай це, можливо, і не найсуттєвіше, але ти, дитино, покликана захища-
ти своїми долоньками крихітну свічечку букви «ї», а також, витягнувшись
на пальчиках, оберігати місячний серпик букви «є», що зрізаний з неба разом із ниточкою.
Речення НЕ ускладнене
Складносурядне речення наведено в рядку
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак)
На небі, (1) як на лихо, (2) усе ще товклися хмари, (3) затуляючи зорі, (4) і ті тремтливо прослизували разом із місяцем крізь волохаті оболочні тіла,(5) випадаючи в сині ополонки, (6) а хмари, (7) густі й волохаті, (8) тяглися аж до обрію, (9) лягали на горби і спали.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Складносурядне речення можна утворити, якщо серед варіантів про-
довження речення «Двори були прикрашені розмаїтими клумбами …» вибрати
Кома перед і ставиться в реченні (коми пропущені)
Кома перед і ставиться в реченні (коми пропущено)
Позначте складносурядне речення, між частинами якого потрібно
поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено)
Треба поставити кому між частинами складносурядного речення у варіанті
НЕПРАВИЛЬНО оформлено пряму мову чи цитату в рядку
Речення із прямою мовою Святослав Вакарчук співає: «Скажи мені, чому не можу забути те, чого нема» правильно передано непрямою мовою в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома