Скретч

Частина 1

Лінійні алгоритми

Додано: 20 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 4 клас
Копія з тесту: Скретч
Тест виконано: 84 рази
13 запитань
Запитання 1

Як називають виконавця у середовищі програмування Скретч?

варіанти відповідей

Образ

Скретч

Спрайт

Скрипт

Запитання 2

Частина вікна програми Скретч, в якій створюють алгоритм, називається…

варіанти відповідей

поле команд

поле скриптів

поле спрайтів

сцена

Запитання 3

Частина вікна програми Скретч, в якій переглядають, як виконавець виконує програму, називається…

варіанти відповідей

поле команд

поле скриптів

поле спрайтів

сцена

Запитання 4

Оберіть істинне твердження

варіанти відповідей

Скрипти - це мови, на яких пишуть комп'ютерні програми 

Скрипти - це виконавці в середовищі Скретч

Скрипти - це набір команд для виконавця

Скрипти - це правила для виконавця

Запитання 5

Оберіть зображення, на якому представлено команди групи Вигляд

варіанти відповідей
Запитання 6

Яку групу команд слід обрати, щоб змінити образ виконавця?

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Звук

Керування

Запитання 7

До якої групи команд належать ці блоки?

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Звук

Керування

Запитання 8

Вибери алгоритм виправлення програми.

 

варіанти відповідей

1.Відшукай неправильну команду 2.Видали неправильну команду 3. Додай правильну команду

1.Видали неправильну команду 2.Відшукай неправильну команду 3. Додай правильну команду

1.Видали неправильну команду 2. Додай правильну команду 3. Відшукай неправильну команду

Запитання 9

Прочитай завдання. Дай відповіді на запитання.

 

У книзі про Скретч 64 сторінки. Учень читав 5 днів по 4 сторінки.

Скільки сторінок йому залишилося прочитати?

варіанти відповідей

20

44

18

Запитання 10

Вибери властивість спрайта.

варіанти відповідей

розташування по горизонталі

колір

образ

розмір

Запитання 11

Обери послідовність дій, яку треба виконати для малювання нового або редагування існуючого спрайту

варіанти відповідей

1. Натисни "Обрати спрайт/Малювати" 2. Вибери вкладку "Образи" 3. В графічному редакторі відредагуй або намалюй образ

1. Вибери вкладку "Образи" 2. Натисни "Обрати спрайт/Малювати" 3. В графічному редакторі відредагуй або намалюй образ

1. Натисни "Обрати спрайт/Малювати" 2.В графічному редакторі відредагуй або намалюй образ3. Вибери вкладку "Образи"

Запитання 12

Базова алгоритмічна структура, що виконується послідовно як написано

варіанти відповідей

Лінійна

Математична

Розгалуження

Кругова

Повторення

Запитання 13

Для побудови блок-схеми алгоритму потрібно

варіанти відповідей

з'єднувати доповіді

з’єднувати стрілочками фігури з командами

писати команди в окремих фігурах

записувати команди в книзі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест