Скретч

Додано: 20 березня
Предмет: Інформатика, 5 клас
9 запитань
Запитання 1

Із скількох ланок складається ламана, намальована виконавцем?

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 2

Яку фігуру намалює виконавець під час виконання програми?

варіанти відповідей

Трикутник

Чотирикутник

П'ятикутник

Невідомо

Запитання 3

Яка команда відповідає за створення лінії?

варіанти відповідей

Опустити олівець

Підняти олівець

Штамп

Запитання 4

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

300

100

200

Невідомо

Запитання 5

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Зупиняє програму через 1 секунду

Запускає програму через 1 секунду

Призупиняє програму на 1 секунду

Видаляє програму через 1 секунду

Запитання 6

У середовищі програмування Scratch не можна створювати власні програми, ігри, мультфільми

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Лінійний алгоритм – це алгоритм, у якому дії виконуються у хаотичному порядку

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 8

Чи намалює виконавець шестикутник під час виконання даної програми?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 9

Після натискання якої кнопки, виконавець виконає команду?

варіанти відповідей

Клавішу пропуск

Стрілка вгору

Стрілка вниз

Зелений прапорець

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест