Скретч (підсумок)

Додано: 30 травня
Предмет: Інформатика, 4 клас
Копія з тесту: Скретч (підсумок)
23 запитання
Запитання 1


Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного скрипта?

варіанти відповідей

перемістить виконавця вперед на 10 кроків

повторить попередні команди 10 разів

намалює синю лінію довжиною 10 кроків

перемістить виконавця назад на 10 кроків

Запитання 2

Яким буде результат виконання програми?

варіанти відповідей

виконавець намалює пряму і скаже "Ура, море!"

виконавець переміститься по прямій і скаже "Ура, море!"

виконавець намалює квадрат і скаже "Ура, море!"

виконавець намалює коло і скаже "Ура, море!"

Запитання 3

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 4

Оберіть середовища вивчення програмування

варіанти відповідей
Запитання 5

Виберіть зображення, що означає початок виконання алгоритму у Скретч

варіанти відповідей
Запитання 6

Що буде після виконання цієї програми?

варіанти відповідей

Кіт переміститься на 30 кроків

Кіт переміститься на 10 кроків

Кіт намалює лінію

Запитання 7

Що таке лінійний алгоритм?

варіанти відповідей

Алгоритм, у якому команди циклічно повторюються

Алгоритм, у якому команди виконуються послідовно одна за одною

Алгоритм, у якому команди виконується або не виконується в залежності від умови

Запитання 8

Оберіть команди що задають цикли?

варіанти відповідей
Запитання 9

Оберіть команди з категорії датчики.


варіанти відповідей
Запитання 10

Оберіть команди з категорії оператори.

варіанти відповідей
Запитання 11

Виконавців у середовищі Скретч називають...

варіанти відповідей

фант

спрайт

спринт

оператор

Запитання 12

Місце для виконання створених проектів називають...

варіанти відповідей

сцена

подіум

фон

манеж

Запитання 13

5. В чому вимірюється рух виконавців?

варіанти відповідей

а) метрах

б) кроках

в) сантиметрах

г) дюймах

Запитання 14

6. До якої групи команд належать команди синього кольору?

варіанти відповідей

а) оператори;

б) керування;

в) рух;

г) звук;

Запитання 15

Запустити проєкт на виконання можна з допомогою кнопки

варіанти відповідей
Запитання 16

Виберіть вікно програми Scratch.

варіанти відповідей
Запитання 17

Алгоритм – це...

варіанти відповідей

певна дія

певний план

послідовність команд

Запитання 18

До якої групи команд у програмі Scratch відноситься команда "наступний образ"

варіанти відповідей

Олівець

Вигляд

 Рух

Керування

Запитання 19

До якої групи команд належить

варіанти відповідей

Рух

 Вигляд


  Події

Звук

 Олівець

Запитання 20

Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?

варіанти відповідей

1

10

100

Нескінченна кількість

Запитання 21

Що намалює спрайт після виконання скрипта?

варіанти відповідей

Коло

Трикутник

Квадрат

Запитання 22

Де шукати вкладку "Олівець", якщо вона не відображається?

варіанти відповідей
Запитання 23

Основного спрайта в Скретч звати

варіанти відповідей

Рудий кіт

Білий кіт

Жовтий кіт

Рижик

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест