У тваринному світі є цілий ряд поведінкових реакцій, які провокують у них певний тип поведінки. Так "танці" у журавлів передують процесу парування. Це приклад роботи:
У тварин є перша сигнальна система. Чи є вона і в людини.
Відомо, що сойки в лісі є своєрідними сторожами. Вони будують свої гнізда ближче до краю лісу і при появі біля лісу людини видають своєрідні голосні звуки, які далеко чути. Це сигнал для інших мешканців про небезпеку, яка наближається. В цьому випадку мова іде про використання тваринами:
Всім відомий закон Архімеда про виштовхувальну силу. Формування цього закону давньогрецьким вченим та розуміння суті цього закону нами є прикладом діяльності в нього та в нас:
Друга сигнальна система в людини виникла тоді, коли вона почала впроваджувати слова та символи в повсякденне життя для позначення певних предметів, дій, явищ. То ж чи можна вважати розуміння суті певних жестів теж прикладом функціонування другої сигнальної системи:
Яке генетичне підґрунтя має друга сигнальна система:
У житті людини важливу роль відіграють контакти із іншими людьми: родичами, друзями, випадковими людьми на вулиці. Чи мають ці контакти вплив на формування другої сигнальної системи:
При навчанні їзди на автомобілі від слухачів курсів вимагають обов'язкового вивчення та розуміння дорожніх знаків. При засвоєнні такого матеріалу значення має не тільки запам'ятовування вигляду самого знаку, але й розуміння того, що цей знак означає. При цьому в людини працює:
На уроці біології учні переглянули невеличкий науковий фільм про імунітет. Вони вперше почули тут такі терміни як антитіла та антигени. В фільму було дано пояснення цим термінам. Ролі відповідних структур у формуванні імунітету. Чи може тут іти мова про функціонування в процесі перегляду фільму другої сигнальної системи:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома