Назвати рядок, у якому всі прийменники похідні.
Визначити рядок, у якому всі похідні прийменники утворилися шляхом поєднання двох і більше непохідних прийменників.
Визначити рядок, у якому похідні прийменники утворені від прислівників.
Указати на рядок, у якому похідні прийменники утворені від іменників.
Визначити, у якому рядку прийменники не можуть виступати в ролі префіксів.
Визначити, у якому рядку всі прийменники пишуться окремо.
Визначити, у якому рядку всі прийменники пишуться через дефіс.
Укажіть рядок сполучень слів, де в обох випадках ужито прийменник.
Укажіть рядок, у якому всі прийменники пишуться окремо.
Укажіть рядок неправильно побудованих словосполучень.
Позначте речення, у якому вжитий прийменник пишеться через дефіс.
Прочитай текст. Виконай завдання. Познач речення, у якому прийменник з іменником виконує синтаксичну роль обставини.
(1) У кінці майдану із-за рогу будинку вилетіло кілька вершників. (2) З усього духу, збиваючи снігову куряву помчали вони до ґанку. (3) Двоє дружинників скочили з коней і схопили за вудила сірого в яблуках інохідця. (4) З нього легко скочила молода жінка в овечому кожусі й зеленому оксамитовому ковпаку, обшитому темним соболем.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома