Укажіть словосполучення, у якому відмінкова форма іменника разом із прийменником позначає причину дії.
Укажіть правильно побудоване словосполучення.
Укажіть словосполучення, у якому прийменник пишеться окремо.
Укажіть речення, в якому вжито сполучник.
Укажіть випадок, коли сполучник схарактеризовано неправильно.
Укажіть речення, в якому сполучник пишеться окремо.
Укажіть рядок, де в усіх випадках частка пишеться разом.
Укажіть речення, в якому відокремлюється вигук (окремі розділові знаки пропущено).
У якому рядку обмежувально-видільна частка?
(1)Кобзарство своїм корінням сягає часів Київської Русі. (2)Попередниками кобзарів були музиканти, зображені на фресках у Софії Київській. (3)З князівських часів дійшли до нас їх імена. (4)У Галицько-Волинському літописі згадується, що в 1240 році жив при дворі галицького архиєпископа співець Митуса. (5) Кобзарі були творцями славнозвісних дум та історичних пісень. (6)Ці твори відображали найважливіші події життя народу впродовж багатьох століть.
Похідний прийменник ужито в реченні...
1)Кобзарство своїм корінням сягає часів Київської Русі. (2)Попередниками кобзарів були музиканти, зображені на фресках у Софії Київській. (3)З князівських часів дійшли до нас їх імена. (4)У Галицько-Волинському літописі згадується, що в 1240 році жив при дворі галицького архиєпископа співець Митуса. (5) Кобзарі були творцями славнозвісних дум та історичних пісень.
Підрядний сполучник ужито в реченні...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома