Завдання тесту відповідають першим та другому рівню засвоєння знань, третій і четвертий (достатній і високий) бажано щоб учні виконували в інший спосіб (на розсуд вчителя)
Якщо виникла пожежа, треба:
Позначте головні причини виникнення пожеж у житлових будинках:
Під час грози можна:
Після того ,як вода повністю зійшла, можна:
Якщо на ваш телефон приходить повідомлення з незнайомого номера,
то ви:
В Інтернеті безпечно:
До місць підвищеної небезпеки надворі не належить:
До способів збереження природного середовища належить:
За правилами купання у водоймах можна:
Техногенне середовище – це:
До стихійного лиха не належить:
Установіть відповідність між назвою стихійного лиха і його описом:
а) землетрус; 1) сильний вихор;
б) смерч; 2) підземні поштовхи в земній корі;
в) повінь; 3) частинки льоду, що випадають із хмар;
г) град; 4) збільшення рівня води в річках.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома