Як називають лінії на карті, що з’єднують точки з однаковим атмосферним тиском?
На схемі зображено
Який прилад використовують для вимірювання відносної вологості повітря?
Якщо кількість водяної пари, що міститься в 1 м3 повітря, залишиться незмінною, а його температура підвищиться, то
Які характерні особливості антициклону спричиняють посилення смогу в містах із високим рівнем забруднення повітря, особливо влітку?
1 низький атмосферний тиск
2 нисхідні потоки повітря
3 велика захмареність неба
4 низька ймовірність опадів
5 слабкий вітер
6 висока відносна вологість повітря
Укажіть можливі наслідки глобального потепління клімату на Землі.
1 зміна тривалості дня і ночі
2 підняття рівня Світового океану
3 зміщення меж природних зон
4 зміна площі льодовиків
5 посилення сейсмічної активності
6 активізація вулканічної діяльності
7 прискорення руху літосферних плит
У якому висловлюванні йдеться про клімат, а не про погоду?
Які вітри формуються внаслідок відмінностей у нагріванні поверхні суходолу й акваторії океану?
Який тип клімату характеризують відображені на кліматодіаграмі показники?
Восени буває короткочасне повернення теплої сонячної погоди, яке в народі називають «бабиним літом». За змістом уривку з літературного твору визначте метеорологічну ознаку «бабиного літа»: «…ясно і сонячно, легкий вітерець ледь погойдує павутину, ще в денному теплі ніжиться зелене й золотаве листя, а вже ніч дихне свіжістю першого приморозку...».
Чим зумовлена погода, сукупність характеристик якої міститься в рядках української пісні: «Ніч яка місячна, зоряна, ясная, видно, хоч голка Збирай... Срібною хвилею стелеться в полі туман... Ген на струнній та високій осичині листя пестливо тремтить».
Що є наслідком виникнення «озонових дир» у стратосфері Землі?
Якби на Землі не було океанів, то середня температура повітря була б нижчою (не +15 оС, а -21 оС). Отже, Світовий океан
Чому в тропосфері з підняттям угору температура повітря знижується?
Чому середньорічні температури повітря знижуються від екватора до полюсів?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома