Літературний напрям, притаманний поезіям Є.Плужника:
Хто з поетів не розділив долю митців «Розстріляного відродження»:
У якому творі епізодично відтворено події Другої світової війни
Чому період у літературі 20-30 х років ХХ ст. називають «розстріляним відродженням»?
Вірш "Любіть Україну!" В.Сосюри 1951 р. зазнав нищівної критики
Вірш-реквієм - жанр твору:
Який біблійний герой фігурує у поезії "Пам'яті тридцяти"?
1. Хто входив до «п’ятірного грона» неокласиків?
6. Є. Плужник є автором поезії
11. До «Празької школи» не належав
Кого зазначає Є.Плужник у вірші "Вчись у природи творчого спокою...", потрібно поважати?
Співець донецького краю
До патріотичної лірики належать твори
Прочитайте.
У теплі дні збирання винограду
Її він стрів. На мулах нешвидких
Вона верталась із ясного саду,
Ясна, як сад, і радісна, як сміх.
З'ясуйте, якого художнього засобу НЕМАЄ.
До кого звертається поет у рядках:
Любіть Україну, як сонце любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди.
Сонет
Чому родина Сосюр часто переїжджала ?
Як називається автобіогрфічний роман письменника, який він написав у останні роки свого життя?
За яку поезію цькували Володимира?
До якого виду лірики належить поезія "Любіть Україну"?
Яка основна думка твору "Любіть Україну"?
8. Визначте віршовий розмір поезії В. Сосюри «Любіть Україну»
Любіть Україну, як сонце любіть,
Як вітер, і трави, і води…
9. Позначте рядки, які описують, у чому виявляється образ України в поезії В. Сосюри «Любіть Україну!»
Вірш належить до збірки ...
Римування поезії "Вчись у природи творчого спокою"
Вір і наслідуй. Учневі негоже
Не шанувати визнаних взірців,
Бо хто ж твоїй науці допоможе
На певний шлях ступити з манівців?
Заклик шанувати природу в поезії "Вчись у природи творчого спокою" - це
В уривку
Вчись у природи творчого спокою
В дні вересневі. Мудро на землі,
Як від озер, порослих осокою,
Кудись на південь линуть журавлі.
є такі художні засоби
Човен у поезії "Ніч... а човен - як срібний птах!.." символізує
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома