Специфіка уроку інформатики. Методика проведення окремих етапів уроку інформатики. Підготовка вчителя до уроку. Організація і проведення різних типів уроку. Організація оцінювання результатів навчання з інформатики. Комп'ютер як засіб для перевірки і оцін

Додано: 27 травня
Предмет: Інформатика, 11 клас
6 запитань
Запитання 1

Найбільш складний для вчителя аспект досягнення мети, з яким він майже завжди пов'язує певні ускладнення це –

варіанти відповідей

Пізнавальний аспект

Виховний аспект

Мотивація навчання

Розвивальний аспект

Запитання 2

У загальній дидактиці прийнято розрізняти конкретні форми навчання учнів за такими ознаками:

варіанти відповідей

тільки індивідуальна форма

кількість учасників спільної діяльності - індивідуальна, групова, фронтальна, колективна, парна робота (остання характерна і для інформатики)

наявність певних освітніх, виховних і розвивальних завдань

роль учасників навчального процесу (хто управляє — вчитель або учень)

Запитання 3

Виберіть правильну відповідь у тексті

варіанти відповідей

Виховний аспект - це найбільш складний для вчителя аспект досягнення мети, з яким він майже завжди пов'язує певні ускладнення.

Будь-який урок має свій зміст і свою структуру.

Розвивальний аспект - це найбільш складний для вчителя аспект досягнення мети, з яким він майже завжди пов'язує певні ускладнення.

Контрольно-корегуюча функція забезпечує зворотний зв'язок між вчителем та учнем, необхідний для внесення вчителем змін до методики навчання, перерозподілу навчального часу.

Запитання 4

Характерні ознаки уроку:

варіанти відповідей

наявність певних освітніх, виховних і розвивальних завдань

досягнення поставлених цілей шляхом добору відповідних засобів і методів навчання

добір конкретного навчального матеріалу і рівнів його засвоєння відповідно до поставлених завдань

організація відповідної навчальної діяльності учнів

Запитання 5

Розвивальний аспект — це….

варіанти відповідей

структура комбінованого уроку характеризується постановкою і досягненням кількох дидактичних завдань.

контрольно-корегуюча функція забезпечує зворотний зв'язок між вчителем та учнем, необхідний для внесення вчителем змін до методики навчання, перерозподілу навчального часу.

це найбільш складний для вчителя аспект досягнення мети, з яким він майже завжди пов'язує певні ускладнення.

Запитання 6

-пов'язаний з формуванням відношень учнів з навколишнім світом, їх соціалізацією. Процес виховання на уроці повинен бути неперервним. Учитель повинен здійснювати цілеспрямований вплив на учнів, виходячи з особливостей класу, тобто управляти виховним процесом.

варіанти відповідей

Пізнавальний аспект

Виховний аспект 

Розвивальний аспект 

Всі варіанти вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест