Справжні тварини. Багатоклітинні тварини.

Тест створено за матеріалами параграфів №№ 17-18,

Підручник "Біологія і екологія" (рівень стандарту) 10 клас,

В. І. Соболь, 2018

Додано: 21 листопада 2020
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 1904 рази
12 запитань
Запитання 1

Найбільш інформативними для науковців щодо визначення місця справжніх тварин у системі еукаріотів виявилися:

варіанти відповідей

гетеротрофне живлення

наявність глікокаліксу

кількість і розташування джгутиків

мітохондріальні кристи

Запитання 2

Для справжніх тварин місце у групі Задньоджгутикові визначено розташуванням джгутика:

варіанти відповідей
Запитання 3

У справжніх тварин мітохондрії мають кристи:

варіанти відповідей

трубчасті

дископодібні

пластинчасті

Запитання 4

Яка з показаних тварин повністю відмовилась від гетеротрофного живлення?

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть ознаки справжніх тварин

варіанти відповідей

хемогетеротрофне живлення

активне переміщення у просторі

необмежений ріст

подразливість у формі рефлексів

наявність клітинної оболонки

запасання глікогену

Запитання 6

Багатоклітинні тварини походять від:

варіанти відповідей

колоніальних джгутикових

комірцевих джгутиконосців

одноядерних амеб

Запитання 7

До справжніх тварин НЕ належать:

варіанти відповідей

Філастерії

Хоанофлагеляти

Метазої

Амебозої

Запитання 8

Амеба звичайна Не належить до Справжніх тварин, бо має:

варіанти відповідей

одне ядро

пальцеподібні псевдоподії

міксотрофне живлення

трубчасті розгалуджені кристи мітохондрій

Запитання 9

До первинних багатоклітинних НЕ відносять:

варіанти відповідей
Запитання 10

До Справжніх багатоклітинних тварин відносяться

варіанти відповідей

Голкошкірі

Реброплави

Жалкі

Хордові

Запитання 11

Ознаки Двошарових справжніх багатоклітинних тварин:

варіанти відповідей

радіальна симетрія

променева симетрія

два зародкові листки

три зародкові листки

білатеральна симетрія

Запитання 12

Оберіть представників Вторинноротих

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест