СРСРу 30х роках ХХ ст.

Додано: 16 лютого 2022
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 294 рази
23 запитання
Запитання 1

Укажіть особливості процесу індустріалізації, здійснюваної в Україні в другій половині 1920-1930-х рр. (3 правильні відповіді)

варіанти відповідей

децентралізація управління галузями промисловості та будівництва

побудова та реконструкція великих промислових об’єктів

розширення прав підприємств у виробництві та збуті готової продукції

нерівномірність процесу модернізації промислового потенціалу республіки

пріоритетний розвиток галузей легкої промисловості

поява в промисловому комплексі республіки нових галузей

Запитання 2

Що стало наслідком форсованої індустріалізації, здійснюваної в Україні наприкінці 1920 - у 1930-х рр.?

варіанти відповідей

комплексний розвиток народного господарства

високі темпи розвитку важкої промисловості

інтенсивний розвиток легкої промисловості

децентралізація управління промисловістю

Запитання 3

Зображений агітаційний плакат 1930-х рр є джерелом для визначення

Напис па плакаті: «Арифметика зустрічного промфінплапу. Плюс ентузіазм робітників».

варіанти відповідей

причин індустріалізації

джерел індустріалізації

масштабів індустріалізації

переваг індустріалізації

Запитання 4

Що стало наслідком розгортання в СРСР стахановського руху?

варіанти відповідей

уведення кримінальної відповідальності за запізнення на роботу

заборона робітникам самовільно залишати підприємства

підвищення норм виробітку продукції

запровадження семиденного робочого тижня

Запитання 5

Яку діяльність проводила комісія В. Молотова в Україні впродовж  жовтня 1932 — січня 1933 р?

варіанти відповідей

Контроль за повним виконанням хлібозаготівельного плану

Підбиття підсумків кампанії боротьби з неписьменністю в республіці

Розслідування справи Союзу визволення України

 Уведення в дію Харківського тракторного заводу

Запитання 6

Якою була мета здійснення суцільної колективізації?

варіанти відповідей

Установлення державного контролю над сільським господарством і використання його ресурсів для модернізації всього господарства

Державна підтримка одноосібних господарств

Подолання продовольчої кризи в країні, державна допомога колгоспникам

Запровадження ринкових відносин у сільське господарство

Запитання 7

Коли було видано «Закон про п’ять колосків»?

варіанти відповідей

у травні 1928 р.

у серпні 1932 р.

у листопаді 1933 р.

у січні 1931 р.

Запитання 8

Укажіть наслідки суцільної колективізації, здійснюваної в Україні в 1930-х рр..

1. утвердження державної власності на засоби виробництва в сільському господарстві;

2. стрімке зростання сільськогосподарського виробництва та матеріального добробуту колгоспного селянства;

3. запровадження госпрозрахунку, товарно-грошових відносин між державою та колгоспами й радгоспами;

4. «прикріплення» селян до сільської місцевості (колгоспів) безпаспортним статусом;

5. багатомільйонні демографічні втрати, підрив і деградація продуктивних сил села;

6. розширення мережі селянських збутових, споживчих, кредитних спілок і товариств.

варіанти відповідей

1, 3, 5

1, 4, 5

2, 5, 6

3, 4, 6

Запитання 9

Пропагандистською складовою якої політики партійно-радянського керівництва УСРР був зображений плакат?

варіанти відповідей

коренізації

«воєнного комунізму»

суцільної колективізації

форсованої індустріалізації

Запитання 10

Позбавлення майна заможних селян, їх депортація або виселення за межі району їхнього проживання - це процес ...

варіанти відповідей

приватизації

урбанізації

розкуркулення

евакуації

Запитання 11

Де і коли була створена перша в СРСР МТС?

варіанти відповідей

1928 р, Донеччина

1928 р, Київщина

1928 р, Одещина

1928 р, Харківщина

Запитання 12

Із якою метою партійно-державне керівництво УСРР наприкінці 1920-х рр. розповсюджувало зображений плакат?

варіанти відповідей

Спонукати одноосібників селян добровільно вступати в колгоспи.


Викликати у селян зневажливе ставлення до одноосібників.

Посилити класову боротьбу на селі проти куркульства.

Роз’яснити селянству завдання політики «ліквідації куркульства як класу».

Запитання 13

. Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.

«Експропріація непродуктивних класів, анулювання боргів, зосередження доходів від промисловості, держторгівлі (внутрішньої і зовнішньої) і всієї кредитної система в руках держави і т.ін. - самі пособі дають можливість такого нагромадження всередині країни, яке забезпечує необхідний для соціалістичного будівництва темп розвитку індустрії».

В уривку вказано на

варіанти відповідей

причини індустріалізації

джерела індустріалізації

наслідки індустріалізації

етапи індустріалізації

Запитання 14

Оберіть правильне твердження

варіанти відповідей


у роки форсованої індустріалізації в Україні було збудовано Дніпрогес, завод "Криворіжсталь" та Харківський тракторний завод

 індустріалізація призвела до істотного покращення умов життя населення

заплановані темпи зростання промислового виробництва були небаченими, проте їх вдалося виконати

працю робітників широко стимулювали економічними методами

Запитання 15

Виберіть з переліку наслідки індустріалізації для України ..

варіанти відповідей

Модернізація промисловості сприяла посиленню урбанізації

Поява розвиненої інфраструктури, будівництво мостів

поява великої кількості кваліфікованих кадрів

Зменшилась кількість підприємств важкої промисловості


Україна посідала 2-ге місце в Європі за виплавкою чавуну

Підрив розвитку сільського господарства, легкої і харчової промисловості

Запитання 16

Пропагандистською складовою якої політики партійно-радянського керівництва УСРР був зображений плакат

варіанти відповідей

воєнного комунізму

НЕПу

коренизації

індустріалізації

Запитання 17

Яке місто було столицею УРСР в період 1932-1933 років.

варіанти відповідей

Сталінград

Київ

Харків

столиці не було, керівництво знаходилося безпосередньо в Москві

Запитання 18

Які покарання виносила надзвичайна хлібозаготівельна комісія в Україні період 1932-1933 років ( 3 відповіді)

варіанти відповідей

Натуральні штрафи

грошові штрафи

Занесення на " чорну дошку"

конфіскація

розстріл

відправка до Сибіру

Запитання 19

Уривок історичного документа, що характеризує часи Голодомору:

«Урожай у нас був хороший, але радянська влада до того часу «заготовляла» наш хліб, до тих пір доводила свої плани і завдання до нас, аж допоки ми не залишилися без фунта хліба», - можна використати для пояснення його...

варіанти відповідей

передумов

жертв

мети

масштабу

Запитання 20

Коли колгоспникам припинили видавали паспорти?

варіанти відповідей

21 грудня 1931 р.

31 грудня 1931 р.

31 грудня 1932 р.

31 грудня 1933 р.

Запитання 21

Наслідки колективізації ...

варіанти відповідей

Відчуження засобів праці та її результатів від самого виробника

Поява нових фермер господарств

Завершилося одержавлення економіки

Процес урбанізації на території УСРР

Запитання 22

Укажіть характерні риси тоталітарного режиму в Українській РСР у 1930-х роках.

варіанти відповідей

співіснування державного та приватного секторів економіки, підтримка підприємницької активності громадян

усеохоплюючий політико-ідеологічний контроль держави над усіма сферами життя суспільства

існування незалежних профспілок, неурядових громадських організацій та інституцій

одержавлення економіки, її мілітаризація та бюрократизація, використання примусової праці

визнання абсолютної цінності людської особистості, дотримання владою принципу «особа важливіша за державу»

політичний плюралізм, активна діяльність партій, які є виразниками інтересів різних верств суспільства

панування однопартійної системи, зрощування партійного та державного апаратів, культ вождя

Запитання 23

Укажіть наслідки суцільної колективізації, здійснюваної в Україні в 1930-х рр.

варіанти відповідей

стрімке зростання сільськогосподарського виробництва та матеріального добробуту колгоспного селянства

утвердження державної власності на засоби виробництва в сільському господарстві

«прикріплення» селян до сільської місцевості (колгоспів) безпаспортним статусом

запровадження госпрозрахунку, товарно-грошових відносин між державою та колгоспами й радгоспами

розширення мережі селянських збутових, споживчих, кредитних спілок і товариств

багатомільйонні демографічні втрати, підрив і деградація продуктивних сил села

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест