Для соціальної сфери та демографічних процесів в перші роки незалежності України (1992 – 1994 рр.) було характерним …
Яке з перелічених тверджень стосується міжнародних відносин України у період 1992 – 1995 рр.?
Хто вийшов у другий тур з Л. Кучмою на виборах Президента України 1999 р.?
30 грудня 2003 р. Конституційний Суд дозволив Президентові Л. Кучмі …
Коли відбулися події, про які йдеться в уривку з виступу голови Верховної Ради України В. Литвина?
«Сьогодні можна скільки завгодно говорити про політичний характер рішень Верховної Ради і Верховного Суду України щодо визнання недійсними результатів другого туру голосування і недовіру Центральній виборчій комісії. Але при цьому не слід забувати, що саме вони відкрили єдиний за даних обставин – правовий і легітимний – вихід, розрядили гранично напружену політичну атмосферу і стали тим проблиском надії, що дав змогу відступити від безодні громадянського конфлікту, зберегти державну незалежність і територіальну цілісність України…»
Вступ України до Ради Європи припав на президентство:
Яка подія відбулася в той же рік, що і прийняття Конституції України?
Що зумовило проведення позачергових президентських виборів у 1994 році?
1. Завершення терміну перебування на посаді чинного Президента України
2. Загострення протистояння Президента України та парламенту
3. Акції протесту через посилення економічної кризи у державі
4. конституційні зміни до ухвалення нового Основного Закону України
5. підписання Конституційного договору між Президентом і Верховною Радою України
Для президенства Л. Кучми характерне:
1. подолання економічної кризи 1990 рр.
2. створення фінансово-промислових кланів
3. мирний вихід України зі складу СРСР
4. створення державних структур влади
5. зловживання під час приватизації
До ухвалення Конституції України Президент України був:
Яка риса була характерною ознакою демографічних процесів в Україні у 1990-х - на початку 2000-х років
Документ, що надав Україні гарантії безпеки у разі відмови від ядерного статусу має назву...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома