У групі з 20 учнів 11 класу провели анкетування, щоб з’ясувати, скільки приблизно годин на день кожен з них користується Інтернетом. Відповіді учнів відображено на діаграмі (див. рисунок). Визначте, скільки часу на день (у год) у середньому учень з цієї групи користується Інтернетом.
Студент з понеділка до п’ятниці записував час (у хвилинах), який він витрачав на дорогу до коледжу та до дому (див. таблицю).
Дорога /Дні понеділок вівторок середа четвер п’ятниця
до школи 19 20 21 17 23
зі школи 28 22 20 25 30
На скільки хвилин у середньому дорога до дому триваліша за дорогу до коледжу?
В уривку із художнього твору 47 слів мають різну кількість букв. Укажіть моду (мода – це те значення випадкової величини, яке зустрічається найчастіше) цього розподілу за допомогою зображеного на рисунку полігона частот.
У шкільній олімпіаді з географії взяли участь 20 учнів десятих класів. Бали, набрані учасниками олімпіади, утворили певний ряд даних, на основі якого склали його статистичний розподіл частот:
Бал
5 7 9 10 12 15 16 18
Частота бала
3 4 2 1 5 3 1 1
За цим статистичним розподілом частот установіть відповідність між характеристикою ряду даних (1–4) та її числовим значенням (А – Д).
На рисунку зображено полігон частот певного ряду даних, на якому по осі абсцис відмічені елементи цього ряду, а по осі ординат – їхні частоти. Установіть відповідність між характеристикою (1–4) цього ряду даних та її числовим значенням (А–Д).
Середній вік одинадцяти футболістів команди становить 22 роки. Під час гри одного з футболістів було вилучено з поля, після чого середній вік гравців, що залишилися, став 21 рік. Скільки років футболісту, який залишив поле?
Укажіть розмах ряду даних 3,5,5,13,18,15,12
Лучник здійснив 11 пострілів по мішені і набрав відповідно 6, 5, 7, 9, 6, 9, 10, 8, 7, 9, 10 очок. Знайдіть моду цього ряду даних.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома