Степінь з від'ємним показником. Стандартний вигляд числа. Раціональні рівняння. Функція у=к/х

Тест виконано: 124 рази
15 запитань
Запитання 1

Обчисліть: 3-2 + (⅓)-1 + 50


Розв'язання записати у зошиті.

варіанти відповідей

4 ¹/₉

-14

-4 ¹/₃

5

Запитання 2

Спростіть вираз 1,5х-3у-4 ⋅ 6х3у5


Розв'язання записати у зошиті.

варіанти відповідей

-6у-9

-7,5у-9

6у9

Запитання 3

Що більше: 3 ⋅ 10-2 чи 3 ⋅ 10-7?

варіанти відповідей

3 ⋅ 10-2

3 ⋅ 10-7

вони рівні

не можна порівняти

Запитання 4

Яке з наведених чисел записане в стандартному вигляді?

варіанти відповідей

417

31,5 ⋅ 103

0,47 ⋅ 103

3,5 ⋅ 10-3

Запитання 5

Функцію задано формулою

Визначте значення функції, якщо значення аргументу дорівнює -2

варіанти відповідей

-1

4

-4

1

Запитання 6

Функцію задано формулою

Знайдіть значення аргументу, якщо значення функції дорівнює ½.

варіанти відповідей

0

2

4

½

Запитання 7

Дай відповідь на запитання на малюнку

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

А і В

Правильної відповіді немає

Запитання 8

Чи належить точка В(4; 14) графіку функції у = 56/х.


Розв'язання записати у зошиті.

варіанти відповідей

так

ні

неможливо визначити

Запитання 9

Функцію задано у = 6/х. Знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 2.

варіанти відповідей

12

6

3

-3

1/2

1/3

Запитання 10

В яких координатних кутах лежить графік функції

варіанти відповідей

І і ІІ

І і ІІI

ІІ і IV

I i III

Запитання 11

Чому дорівнює:

варіанти відповідей

5-3

52

5-2

35

Запитання 12

Яка з точок належить графіку функції

варіанти відповідей

( 2; -1,5)


( 3; 0)


( 0,1; 30)

( -1; 3)

Запитання 13

Визначте порядок числа 34000, записавши його в стандартному вигляді

варіанти відповідей

3

-3

5

-5

4

-4

Запитання 14

Який з графіків є графіком оберненої пропорційності?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 15

Спростити та знайти значення виразу, якщо а=-2, b=-1.


Розв'язання записати у зошиті.

варіанти відповідей

-255/256

-31/32

-63/64

-127/128

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест