Структура діалогового вікна. Ключі

Додано: 12 грудня 2023
Предмет: , 10 клас
11 запитань
Запитання 1

З скількох зон складається структура діалогового вікна термінала АСК ПП УЗ?

варіанти відповідей

2

4

5

1

Запитання 2

В основній робочій зоні (ЗОНА 1) здійснюється наступні операції

варіанти відповідей

приводяться назви функціональних клавіш, що можуть бути використані у даному меню, та їх призначення

відображає інформацію для касира у вигляді повідомлення від системи, що блокує подальшу роботу до виконання відповідних дій з боку касира.

здійснюється діалог касира із системою, де шляхом підведення курсору до необхідного поля та натискання відповідної функціональної клавіші проводиться вибір необхідного параметра або виконується введення інформації з термінала.

немає правильної відповіді

Запитання 3

У ЗОНІ 2 проводяться наступні операції

варіанти відповідей

здійснюється діалог касира із системою, де

шляхом підведення курсору до необхідного поля та натискання відповідної функціональної клавіші проводиться вибір необхідного параметра або виконується

введення інформації з термінала

всі відповіді правильні

відображається інформація для касира у вигляді повідомлення від системи, що блокує подальшу роботу

до виконання відповідних дій з боку касира.

приводяться назви функціональних клавіш, що можуть бути використані у даному меню, та їх призначення

Запитання 4

У ЗОНІ 3 виконуються наступні операції

варіанти відповідей

приводяться назви функціональних клавіш, що можуть бути використані у даному меню, та їх призначення.

здійснюється діалог касира із системою, де

шляхом підведення курсору до необхідного поля та натискання відповідної функціональної клавіші проводиться вибір необхідного параметра або виконується введення інформації з термінала

відображається інформація для касира у вигляді повідомлення від системи, що блокує подальшу роботу

до виконання відповідних дій з боку касира.

всі відповіді вірні

Запитання 5

Перед початком роботи на терміналі квитковий касир повинен

варіанти відповідей

перевірити у старшого квиткового касира або у зав. касами, чи не відбулися якісь зміни в інструкції або чи не надходили розпорядження щодо особливостей роботи.

натиснути кнопку POWER (мережа)

натиснути одночасно клавіші ALT і TAB

натиснути клавішу Pause

Запитання 6

При погашенні, поверненні та переоформленні проїзних документів квитковий касир виконує наступні операції

варіанти відповідей

вводить до системи реквізити проїзних документів, що підлягають погашенню або поверненню.

погашає проїзний документ

повертає проїзний документ

всі відповіді не правильні

Запитання 7

Зазначення прізвища пасажира при оформленні проїзних пільгових документів здійснюється на підставі

варіанти відповідей

довіри

документа, що надає пільгу

інформації наданої в довідковому бюро

при наданні ксерокопії документа, що надає пільгу

Запитання 8

За допомогою якої клавіші можна отримати довідку про призначення ключів для оформлення замовлення

варіанти відповідей

F1

F2

F3

F11

Запитання 9

При якій тривалості очікування, касир може відмовитися від замовлення проїзного документа

варіанти відповідей

1 хвилина

2 хвилини

3 хвилини

5 хвилин

Запитання 10

Після появи якого напису на екрані можна вимкнути термінал?

варіанти відповідей

POWER DOW

ENTER

CICS

немає правильної відповіді

Запитання 11

При появі на екрані тексту CICS необхідно натиснути клавішу:

варіанти відповідей

ENTER

Pause

F4

ESC

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест