7 клас Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

22 запитання
Запитання 1

Алгоритм - це

варіанти відповідей

скінченна послідовність дій, що призводить до бажаного результату

 перелік команд, які потрібно виконувати

набір команд для комп`ютера

система позначень для його точного опису, що потрібно виконати за допомогою комп`ютера

Запитання 2

Яку мову програмування ми вивчаємо?


варіанти відповідей

 Delphi

C++

 Python

Scratch

Запитання 3

Назвіть типи алгоримтів

варіанти відповідей

лінійні

розгалуження

повторення

алгоритмічні

Запитання 4

Тип даних, який позначає дробові числа


варіанти відповідей

  str

 var

 float

 int

Запитання 5

Цілочисельний тип даних


варіанти відповідей

 str

 var

float

 int

Запитання 6

Назвіть види розгалужень

варіанти відповідей

повне

неповне

послідовна

не послідовна

Запитання 7

Скінчена послідовність команд, виконання яких приводить до результату - це ....

варіанти відповідей

Схема

Алгоритм

Подія

Список

Запитання 8

В алгоритмі малювання орнаменту використовують вкладені цикли

варіанти відповідей

1-внутрішній цикл

2-зовнішній цикл

1-зовнішній цикл

2-внутрішній цикл

Запитання 9

Яким буде результат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 10

Як називається структура, яка складається з цикла в циклі?

варіанти відповідей

розгалуження

вкладений цикл

вкладене розгалуження

розгалуження в циклі

Запитання 11

Яку команду можна використати, щоб отримати поле для введення даних?

варіанти відповідей
Запитання 12

Дія, яка розпізнається програмним забезпеченням та опрацьовується програмою за допомогою певних команд.

варіанти відповідей

Подія

Розгалуження

Повторення

Об'єкт

Запитання 13

Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.

варіанти відповідей

скрипт

сцена

проект

спрайт

Запитання 14

Вкажіть команди для організації циклу в Скретч

варіанти відповідей
Запитання 15

Вкажіть команди для організації розгалуження в Скретч

варіанти відповідей
Запитання 16

Василько може з’їсти яблуко чи цукерку. Яку умову треба йому вибрати?

варіанти відповідей
Запитання 17

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання називається...

варіанти відповідей

слідування

розгалуження

повторення

вкладення

Запитання 18

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:

варіанти відповідей

слідування

розгалуження

повторення

вкладення

Запитання 19

Василько грає з друзями у гру “Знайди колір”. Він зупиниться, коли знайде:

варіанти відповідей

червоний колір

білий колір

синій колір

оранжевий колір

Запитання 20

В якій точці не зможе опинитись спрайт в жодному випадку?


(Оберіть всі правильні відповіді)

варіанти відповідей


x=-360 y=100


x=-360 y=-250

 x=100 y=100

x=-360 y=160

Запитання 21

Одна складна програма або декілька програм, які реалізують єдине завдання.

варіанти відповідей

проект

змагання

урок

контрольна

Запитання 22

Відмітьте правила роботи над проектом в Скретчі

варіанти відповідей

Чітко визначати мету створення проекту та його кінцевий результат.

Вибрати або розробити за допомогою графічного редактора об'єкти й фон сцени.

Розробити програму у середовищі Скретч.

Налагодити проект.

Зберегти проект.

Переписати проект у свого однокласника

Сховати проект від усіх

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест