Створення графічних об'єктів в Паскаль АВС

Додано: 28 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 71 раз
8 запитань
Запитання 1

Процедура Сircle(x,y,с) малює:

варіанти відповідей

Коло, де x,y - координати центра, с - колір заливки

Коло, де x,y - координати центра, с - діаметр кола

Коло, де x,y - координати центра, с - радіус кола

Коло, де x,y,с - координати центра та товщина

Коло, де x,y,с - параметри довжини, товщини та висоти

Запитання 2

Для встановлення ширини лінії(пера) потрібно прописати команду:

варіанти відповідей

SetBrushColor

setPenColor

floodFill

SetBrushStyle

setPenWidth

Запитання 3

Є програма малювання прямокутника:

uses GraphABC;

Begin

Rectangle(50,50,300,300);

end.

Після якої строки треба написати команду SetBrushColor(clGreen);, щоб прямокутник став зеленого кольору?

варіанти відповідей

Після uses GraphABC;

Після Begin

Після Rectangle(50,50,300,300);

Після end.

Запитання 4

Якого діаметру побудується коло командою Сircle(100,200,50)?

варіанти відповідей

50

100

200

150

Запитання 5

Щоб намалювати сіру лінію Line (x1,y1,x2,y2) , ми використаємо команду:

варіанти відповідей

SetBrushcolor(clgray);

FloodFill(х1,у1,clgray);

SetFontColor(clgray);

SetPenColor (clgray);

СlearWindow(clgray);

Запитання 6

Процедура Rectangle(x1,y1,x2,y2) малює:

варіанти відповідей

Прямокутник, де х1,у1 - нижній лівий кут, х2,у2 - правий верхній

Прямокутник, де х1,у1- верхній лівий кут, х2,у2 - правий нижній

Прямокутник, де х1,у1 , х2,у2 - довжини сторін прямокутника

Трикутник, де х1,у1 , х2,у2 - довжини сторін прямокутника

Запитання 7

Багато графічних процедур і функцій використовують координати екрану. Ці координати задаються відносно ... , який в свою чергу має координати (0, 0).

варіанти відповідей

правого верхнього кута

лівого верхнього кута

лівого нижнього кута

правого нижнього кута

Запитання 8

Процедура Rectangle(50,50,250,150) будує прямокутник заданий кординатами наступних протилежних вершин:

варіанти відповідей

(50; 250) і (50; 150)

(250; 50) і (150; 50)

(50; 50) і (250; 150)

(50; 250) і (150; 50)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест