Створення лінійних алгоритмів.

Додано: 8 березня 2023
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 57 разів
20 запитань
Запитання 1

Як створити новий спрайт у проєкті?

варіанти відповідей

Обрати готовий об’єкт з бібліотеки спрайтів.

Намалювати у графічному редакторі, убудованому в середовище Scratch 2.

Уставити з файла.

Сфотографувати камерою, підключеною до комп’ютера.

Всі варіанти відповіді вірні.

Запитання 2

Чи можна у Scratch намалювати виконавця самостійно?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

Скрипти - це..

варіанти відповідей

завдання для виконавця

вимоги для виконавця

програми для виконавця

команди для виконавця

Запитання 4

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 6

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 7

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 8

Вкажіть на Сцену у вікні середовища Скретч

варіанти відповідей
Запитання 9

Вкажіть на Контейнер команд виділеної групи у вікні середовища Скретч

варіанти відповідей
Запитання 10

Навіщо герою костюм(образ)?

варіанти відповідей

щоб не змерзнути

для анімації

щоб було гарно

Запитання 11

Що означає ця кнопка?

варіанти відповідей

запустити програму

видалити все

зупинити програму

додати Спрайт

Запитання 12

Що буде результатом виконання даного циклу?

варіанти відповідей

Переміщення на 4 кроки

Переміщення на 14 кроків

Переміщення на 7 кроків

переміститися на 12 кроків

Запитання 13

Окрема вказівка для виконавця - це

варіанти відповідей

програма

алгоритм

команда

наказ

Запитання 14

Як називають послідовність команд, спрямованих на досягнення певного результату?

варіанти відповідей

працею

алгоритмом

рівнянням

змінною

Запитання 15

В якій групі розміщені команди зображені на малюнку?

варіанти відповідей

У групі "Рух"

У групі "Керування"

 У групі "Вигляд"

У групі "Події"

Запитання 16

Оберіть правильні твердження про даний блок (оберіть декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

 Запускає програму при натисканні на клавішу "пропуск"

 Даний блок завжди потрібно додавати до своєї програми

Клавішу "пропуск" можна замінити на іншу клавішу

Даний блок можливо поставити у кінець програми

Запитання 17

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює колір образа

Змінює гучність звуку

Змінює даний образ на наступний

Змінює розмір образа

Запитання 18

Виконавець у середовищі Скретч є об’єктом і має свої властивості:

варіанти відповідей

Ім’я

Розмір

Аромат

Початковий напрямок руху

Запитання 19

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

алгоритмом

проєктом

контейнером

Запитання 20

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною


варіанти відповідей

Слідування

Повторення

Розгалуження

немає правильної відповіді

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест