Створення лінійних алгоритмів.

Додано: 18 березня
Предмет: Інформатика, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Як ще називають виконавців у Scratch 3?

варіанти відповідей

героями

учасниками

спрайтами

Запитання 2

Переглянути та змінити значення властивостей будь якого об’єкта можна в розділі...

варіанти відповідей

редагувати

Інформація

допомога

Запитання 3

Як створити новий спрайт у проєкті?


варіанти відповідей

Обрати готовий об’єкт з бібліотеки спрайтів.

Намалювати у графічному редакторі, убудованому в середовище Scratch 3.

Уставити з файла.

Сфотографувати камерою, підключеною до комп’ютера.

Всі варіанти відповіді вірні.

Запитання 4

Чи можна у Scratch намалювати виконавця самостійно?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Скрипти - це..

варіанти відповідей

завдання для виконавця

вимоги для виконавця

програми для виконавця

команди для виконавця

Запитання 6

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей
Запитання 7

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 8

В середовищі Скретч за допомогою цього інструмента відбувається

варіанти відповідей

Запуск проєкту

Стоп проєкту

Запитання 9

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

5

15

30

Запитання 10

Навіщо герою костюм(образ)?

варіанти відповідей

щоб не змерзнути

для анімації

щоб було гарно

Запитання 11

Що означає ця кнопка?

варіанти відповідей

запустити проєкт

видалити все

зупинити проєкт

Запитання 12

Що буде результатом виконання даного циклу?


варіанти відповідей

Переміщення на 4 кроки

Переміщення на 14 кроків

Переміщення на 7 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест