Брендгайд - це...
керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду.
документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні.
технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом.
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
Брендбук - це...
керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду.
документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні.
технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом.
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
Гайдлайн або логобук - це...
керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду.
документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні.
технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом.
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
Бренд - це...
керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду.
документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні.
технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом.
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
Елементи бренду:
детальна технічна інформація про логотип; слоган; фірмові кольори і шрифти; описувати їх розташування на різних рекламних носіях;
ім'я; логотип; слоган або фраза; графіка; форми та кольори;
фірмовий комплект шрифтів; товарний знак; фірмові кольори тощо;
логотип; візитівки; бланки;
Фірмовий стиль - це...
керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду.
це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.
технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом.
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
До числа основних елементів фірмового стилю відносяться:
детальна технічна інформація про логотип; слоган; фірмові кольори і шрифти; описувати їх розташування на різних рекламних носіях;
ім'я; логотип; слоган або фраза; графіка; форми та кольори;
фірмовий комплект шрифтів; товарний знак; фірмові кольори тощо;
логотип; візитівки; бланки;
Художній образ - це...
створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєвоповного явища.
документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні.
технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом.
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
Дизайн - це...
створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєвоповного явища.
документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні.
творчий метод, процес і результат художньо-технічного проєктування промислових виробів, їхніх комплексів і систем, орієнтований на досягнення найповнішої відповідності створюваних об'єктів і середовища загалом потребам людини, як утилітарних, так і естетичних.
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
Колористика - це...
абстрактний ілюстративний спосіб відображення безперервності переходів між кольорами.
суб'єктивна характеристика сприйняття світлової хвилі, яка ґрунтується на здатності людського зору розрізняти електромагнітне випромінювання з довжиною хвиль у межах видимого діапазону.
наука про колір, його властивості, особливості сприйняття кольорів людьми різних вікових і соціальних груп.
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
Колір - це...
абстрактний ілюстративний спосіб відображення безперервності переходів між кольорами.
суб'єктивна характеристика сприйняття світлової хвилі, яка ґрунтується на здатності людського зору розрізняти електромагнітне випромінювання з довжиною хвиль у межах видимого діапазону.
наука про колір, його властивості, особливості сприйняття кольорів людьми різних вікових і соціальних груп.
комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
Анімація - це...
абстрактний ілюстративний спосіб відображення безперервності переходів між кольорами.
суб'єктивна характеристика сприйняття світлової хвилі, яка ґрунтується на здатності людського зору розрізняти електромагнітне випромінювання з довжиною хвиль у межах видимого діапазону.
наука про колір, його властивості, особливості сприйняття кольорів людьми різних вікових і соціальних груп.
штучне відтворення руху в кіно, на телебаченні чи в комп’ютерній графіці шляхом послідовного відображення малюнків або кадрів з частотою, що забезпечує цілісне зорове сприйняття образів.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома