Створення програми з кнопками і написами (Lazarus)

Додано: 3 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 75 разів
12 запитань
Запитання 1

Вікно середовища розробки проєктів Lazarus складається з... (вкажіть ТРИ правильні відповіді)

варіанти відповідей

Інспектор об'єктів

Вікно форми

Вікно редактор тексту

Вікно робочої області

Запитання 2

Елемент вікна середовища програмування "Редактор коду" на малюнку зображено під номером...

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 3

Елемент вікна середовища програмування "Форма" на малюнку зображено під номером...

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Оберіть слова між якими записується команда процедури (вкажіть ДВІ правильні відповіді)

варіанти відповідей

begin

end

procedure

finish

Запитання 5

Оператор (команда) присвоювання:

варіанти відповідей

:=

=:

=

:

Запитання 6

Оберіть властивості об'єктів середовища програмування Lazarus (вкажіть ДВІ правильні відповіді).

варіанти відповідей

Caption

Form1

Label

Button

Кнопка

Color

Запитання 7

Кожна команда процедури має закінчуватися...

варіанти відповідей

 крапкою з комою  

комою

 двокрапкою

крапкою

Запитання 8

Оберіть компонент, який є кнопкою

варіанти відповідей

Label

TObject 

Button 

Edit

Запитання 9

Знайди рядок без помилок

варіанти відповідей

 Form1/Color = CLRed;

Form1_Color := colorRed; 

 Form1.Color = colorRed;

 Form1.Color := ClRed; 

Запитання 10

Яка властивість відповідає за зміну заголовка форми:

варіанти відповідей

Caption

Label  

 Font 

Size

Запитання 11

Оберіть компонент, який є надписом

варіанти відповідей

Label

TObject 

Button 

Edit

Запитання 12

Видимість кнопки (Button) налаштовується властивістю Visible. Яке значення має бути вибране, щоб кнопка була видима.

варіанти відповідей

True

False

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест