Створення програми з кнопками та написами

Додано: 8 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 255 разів
13 запитань
Запитання 1

Інтерфейс - це...

варіанти відповідей

сукупність засобів і правил, що забезпечують взаємодію пристроїв обчислювальної системи або програм

фрагмент програми, який виконується після настання події з якою він пов’язаний

зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, створення нового або знищення існуючого об’єкта

відокремлена частина програми, яка має власне ім’я і за цим іменем може бути викликана на виконання

Запитання 2

Подія - це...

варіанти відповідей

сукупність засобів і правил, що забезпечують взаємодію пристроїв обчислювальної системи або програм

фрагмент програми, який виконується після настання події з якою він пов’язаний

зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, створення нового або знищення існуючого об’єкта

відокремлена частина програми, яка має власне ім’я і за цим іменем може бути викликана на виконання

Запитання 3

Функція - це...

варіанти відповідей

сукупність засобів і правил, що забезпечують взаємодію пристроїв обчислювальної системи або програм

фрагмент програми, який виконується після настання події з якою він пов’язаний

зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, створення нового або знищення існуючого об’єкта

відокремлена частина програми, яка має власне ім’я і за цим іменем може бути викликана на виконання

Запитання 4

Обробник події - це...

варіанти відповідей

сукупність засобів і правил, що забезпечують взаємодію пристроїв обчислювальної системи або програм

фрагмент програми, який виконується після настання події з якою він пов’язаний

зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, створення нового або знищення існуючого об’єкта

відокремлена частина програми, яка має власне ім’я і за цим іменем може бути викликана на виконання

Запитання 5

Метод - це...

варіанти відповідей

(в обєктно-орієнтованому програмуванні) програма , що використовується виключно разом з видами.

(в обєктно-орієнтованому програмуванні) підпрограма (процедура, функція), що використовується виключно разом з об’єктом.

підпрограма (процедура, функція), що змінюється виключно разом з видами.

Запитання 6

Щоб створити вікно, використовується функція ...

варіанти відповідей

Tk()

Button()

Label()

mainloop()

Запитання 7

За допомогою якого модуля, у мові програмування Python, можна створити інтерфейс користувача?

варіанти відповідей

Tkinter

Tk

Import

Print

Запитання 8

Щоб створити кнопку, використовується функція ...

варіанти відповідей

Tk()

Button()

Label()

mainloop()

Запитання 9

Щоб створити напис, використовується функція ...

варіанти відповідей

Tk()

Button()

Label()

mainloop()

Запитання 10

Коли кнопка створена її потрібно розмістити на вікні, для цього використовують метод...

варіанти відповідей

place()

mainloop()

bind()

Tk()

Запитання 11

Чи погоджуєтесь ви з твердженням: Віджет Label має ті ж самі властивості, що і кнопка.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 12

Подія, що відповідає за натиснення лівої кнопки миші

варіанти відповідей

Button-1

Button-2

Button-3

KeyPress

Запитання 13

Виберіть фрагмент програми, де при натисненні лівої клавіші миші змінюється розмір та колір вікна.

варіанти відповідей

from tkinter import *

def fun(event):

Window.geometry(“500x500”)

Window[“bg”]= “green”

Window=Tk()

Window.bind(“<Button-1>”, fun)

Window.mainloop()

from tkinter import *

def fun(event):

Window.geometry(“500x500”)

Window=Tk()

Window[“bg”]= “green”

Window.bind(“<Button-1>”, fun)

Window.mainloop()

from tkinter import *

def fun(event):

Window[“bg”]= “green”

Window=Tk()

Window.geometry(“500x500”)

Window.bind(“<Button-1>”, fun)

Window.mainloop()

from tkinter import *

Window=Tk()

Window[“bg”]= “green”

Window.geometry(“500x500”)

Window.mainloop()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест