Створення та редагування текстових об'єктів. Рендеринг тривимірної сцени

Додано: 12 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 185 разів
11 запитань
Запитання 1

Зображення рендеринга зберігається


варіанти відповідей

в форматі об'єкта blender

в форматі зображення jpeg

об'єктний програмний код

в формате текстового файлу

Запитання 2

Яким за структурою є об’єкт типу Тext?

варіанти відповідей

Векторний

Растровий

Запитання 3

Чи можна вводити спеціальні символи (не присутні на клавіатурі) у текстовий 3D-об'єкт

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Над текстовими об’єктами в Blender можна виконувати такі дії

варіанти відповідей

Переміщувати


Видаляти

Масштабувати

Обертати

Перемішувати

Запитання 5

Характерною особливістю режиму правки для текстів є


варіанти відповідей

є керуючі точки, вершини

доступні засоби трансформування і деформування

тільки символи та їх форматування

недоступні засоби трансформування і деформування

немає ніяких керуючих точок або вершин

Запитання 6

Текстовий 3D-об'єкт під назвою Текст можна додати скориставшись пунктом меню

варіанти відповідей

Об’єкт

Додати

Вибір

Запитання 7

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

Речовину

Сировину

Матеріал

Запитання 8

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Shading

Shift

UV-сфера

Запитання 9

На малюнку включений режим редагування:

варіанти відповідей

Вершин

Ребер

Граней

Запитання 10

Основні параметри панелі Текст:

варіанти відповідей

Форма

Геометрія

Шрифт

Абзац

Розмір

Фаска

Запитання 11

ВІкно редактора нодів (властивостей об'єктів)

варіанти відповідей

З'являється автоматично при збереженні файла або картинки

Служить для відображення кінцевого зображення

Служить для налаштування застосовуваних ефектів при редерингу

Служить для перегляду та роботи з моделями

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест