Набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення -
Який елемент не створює фірмовий стиль?
Сучасні тренди створення фірмового стилю не включають -
Популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників це…
Інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу це…
Являє собою зареєстровані у встановленому порядку образотворчі, словесні, об'ємні, звукові позначення чи їхні комбінації, що використовуються власником для ідентифікації своїх товарів це…
Оригінальний напис скороченого найменування фірми, товарної групи, виробленою даною фірмою, чи одного конкретного товару, що випускається нею це…
Являє собою традиційне, часто уживане сполучення декількох елементів фірмового стилю. Найчастіше - це образотворчий ТЗ (товарна емблема) і логотип, наприклад, - фірми "Адідас".
Являє собою постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз це…
Які існують форми резюме?
Як називають збірник виконаних робіт і наробок конкретної людини (компанії)?
Якими можуть бути портфоліо?
Які основні завдання портфоліо?
Яке практичне призначення портфоліо?
Які існують вимоги для створення резюме?
Який вид резюме є доповненням до хронологічного резюме?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома