Інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу це…
Являє собою традиційне, часто уживане сполучення декількох елементів фірмового стилю. Найчастіше - це образотворчий ТЗ (товарна емблема) і логотип, наприклад, - фірми "Адідас".
Являє собою зареєстровані у встановленому порядку образотворчі, словесні, об'ємні, звукові позначення чи їхні комбінації, що використовуються власником для ідентифікації своїх товарів це…
Графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації це…
Інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу це…
Популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників це…
Важлива частина сформованого іміджу фірми. Комунікатор як би персоніфікує сам себе, розробляючи постійний, стійкий образ свого представника, посередника у комунікаціях з цільовою аудиторією це…
Оригінальний напис скороченого найменування фірми, товарної групи, виробленою даною фірмою, чи одного конкретного товару, що випускається нею це…
Являє собою постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз це…
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома