10 біологія.Принцип наукової класифікації організмів

Додано: 20 вересня 2022
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 187 разів
13 запитань
Запитання 1

Прокаріотичні організми це

варіанти відповідей

пріони

віруси

бактерії

водорості

археї

Запитання 2

Видова назва живого організму складається з:

варіанти відповідей

3 слів

1 слова

2 слів

4 слів

Запитання 3

Вкажіть неклітинні форми життя

варіанти відповідей

бактерії

пріони

віроїди

віруси

археї

Запитання 4

Виберіть назви доменів:

варіанти відповідей

Тварини

Археї

Еукаріоти

Віруси

Бактерії

Запитання 5

Вкажіть, якому таксону рослин відповідає таксон ряд у тварин:

варіанти відповідей

порядок

клас

родина

Запитання 6

Вкажіть правильну послідовність таксонів у класифікації Зелених рослин:

варіанти відповідей

Родина- Вид - Рід - Порядок - Клас - Відділ - Царство - Домен

Вид - Рід - Родина - Порядок - Клас - Відділ - Царство - Домен

Рід - Вид - Родина - Клас - Порядок - Відділ - Царство - Домен

Вид - Рід - Родина - Ряд - Клас - Тип - Царство - Домен

Запитання 7

Виберіть назви тих таксонів, які використовує лише систематика тварин

варіанти відповідей

тип

порядок

ряд

відділ

Запитання 8

Подібність зовнішньої та внутрішньої будови організмів - це критерій

варіанти відповідей

генетичний

морфологічний

анатомічний

біохімічний

Запитання 9

Найменша одиниця класифікації



варіанти відповідей

ряд

тип

вид

клас

Запитання 10

Хто з науковців запропонував подвійні видові назви?

варіанти відповідей

Р.Гук

К. Лінней

Ч. Дарвін

А Левенгук

Запитання 11

Збереження біорізноманіття дозволить вирішити проблему

варіанти відповідей

порушення екологічної рівноваги

парникового ефекту

забезпечення населення Землі продовольством

зміни клімату

Запитання 12

Результатом чого є поява великої кількості живих організмів

варіанти відповідей

прогресу

виживання

еволюції

адаптації

Запитання 13

До цілей сталого розвитку належать:

варіанти відповідей


Забезпечення здорового способу життя і сприяння благополуччю для всіх у будь-якому віці.


Ліквідація голоду, забезпечення продовольчої безпеки.

Заміна транспортних засобі на альтернативні джерела руху.


Вживання негайних заходів для боротьби зі змінами клімату та його наслідками.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест