Парадигма програмування, за якої програма розглядається як сукупність об’єктів, що взаємодіють між собою, має назву:
Синтаксис мови програмування - це:
Середовище програмування - це:
Налагодження програмного коду - це:
Синтаксичні помилки - це:
Після запуску на виконання програми, що містить помилки, в області введення/виведення повідомлень буде виведено:
Позначте оператори, при спробі виконання яких виникне виняток TypeError.
Клас - це:
Успадкування - це:
Позначте рядок, у якому наведено заголовок конструктора класу.
Позначте основні принципи об’єктно-орієнтованого програмування.
Список параметрів при виклику метода __init__ список атрибутів у заголовку метода повинні мати однакові:
Описи класів графічних компонентів містить модуль:
Виберіть означення яке відповідає поняттю: "КЛАС"
Виберіть означення яке відповідає поняттю: "Об’єкт"
Виберіть із варіантів коду, той який описує базовий клас
Виберіть із варіантів коду, той який описує клас-нащадок
Який з операторів створює вікно програми?
Який з операторів запускає головний цикл обробки подій?
Які властивості можна задати при створенні об’єкта label?
Який із поданих кодів призначений для створення порожнього вікна програми
Який із поданих кодів призначений для створення віджета класу Label
Який із поданих кодів призначений для розміщення об’єкта у вікні
Виберіть призначення метода destroy()
Виберіть призначення метода config()
Виберіть призначення метода place(x, y)
В яких операторах правильно організовано введення дійсного значення з клавіатури?
Атрибути - це:
Методи - це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома