Сучасні мови програмування, налагодження програмного коду, об'єкти, графічний інтерфейс

Додано: 16 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 350 разів
29 запитань
Запитання 1

Парадигма програмування, за якої програма розглядається як сукупність об’єктів, що взаємодіють між собою, має назву:

варіанти відповідей

об’єктно-орієнтоване програмування

процедурне програмування

структурне програмування

декларативне програмування

Запитання 2

Синтаксис мови програмування - це:

варіанти відповідей

сукупність правил виконання комп’ю¬тером команд, записаних мовою програмування

літери латинського алфавіту, цифри, знаки арифметичних операцій, спеціальні символи, ключові слова мови

сукупність правил побудови команд мови програмування

правила запису ключових слів мови

Запитання 3

Середовище програмування - це:

варіанти відповідей

комп’ютерний клас

система позначень, яка використовується для запису алгоритмів

програмна оболонка для системи програмування

набір меню, панелей і вікон, що у сукупності утворюють робоче місце програміста

Запитання 4

Налагодження програмного коду - це:

варіанти відповідей

запис алгоритму мовою програмування

тестування правильності роботи програми

процес усунення помилок

фаналіз результатів виконання програми

Запитання 5

Синтаксичні помилки - це:

варіанти відповідей

порушення правила запису операторів

помилки в застосуванні ключових слів

помилки, що виникають у процесі виконання програми

помилки, які припущені при розробці алгоритму

Запитання 6

Після запуску на виконання програми, що містить помилки, в області введення/виведення повідомлень буде виведено:

варіанти відповідей

номер рядка коду з помилкою

опис помилки

оператор, запис якого містить помилку

правильний варіант оператора

Запитання 7

Позначте оператори, при спробі виконання яких виникне виняток TypeError.

варіанти відповідей

а = 10+"3"

а = int(input ('а = ? '))

а = b+c

a, b = 0

Запитання 8

Клас - це:

варіанти відповідей

тип даних, створюваний користувачем

метод розв’язування задачі

стандартний тип даних

опис характеристик об’єкта

Запитання 9

Успадкування - це:

варіанти відповідей

можливість створення класу-нащадка на основі базового класу

різна поведінка методів з однаковою назвою, описаних у різних класах

створення нового екземпляра на основі даного класу

об’єднання в межах класу певних даних і методів для роботи з ними

Запитання 10

Позначте рядок, у якому наведено заголовок конструктора класу.

варіанти відповідей

def fuel(self):

class Transport():

tr1 = Truck('вантажівка', 'дизельний')

def __init__(self, type_ vehicle, motor):

Запитання 11

Позначте основні принципи об’єктно-орієнтованого програмування.

варіанти відповідей

Подійність

Поліморфізм

Інкапсуляція

Успадкування

Запитання 12

Список параметрів при виклику метода __init__ список атрибутів у заголовку метода повинні мати однакові:

варіанти відповідей

порядок розташування

тип даних

кількість

назви

Запитання 13

Описи класів графічних компонентів містить модуль:

варіанти відповідей

tkinter

turtle

randint

Запитання 14

Виберіть означення яке відповідає поняттю: "КЛАС"

варіанти відповідей

екземпляр певного класу

конструктор класу

опис об’єктів певного типу

перший параметр у списку усіх параметрів методу __init__, потрібний для зв’язку з конкретним об’єктом

Запитання 15

Виберіть означення яке відповідає поняттю: "Об’єкт"

варіанти відповідей

екземпляр певного класу

конструктор класу

опис об’єктів певного типу

перший параметр у списку усіх параметрів методу __init__, потрібний для зв’язку з конкретним об’єктом

Запитання 16

Виберіть із варіантів коду, той який описує базовий клас

варіанти відповідей

class Dog(Animal):

  def voice(self):

    print(self.name, 'Гав-гав')

class Animal():

  def __init__ (self, name):

    self.name = name

dog1 = Dog('Сірко')

dog1.voice()

Запитання 17

Виберіть із варіантів коду, той який описує клас-нащадок


варіанти відповідей

class Animal():

  def __init__ (self, name):

    self.name = name

class Dog(Animal):

  def voice(self):

    print(self.name, 'Гав-гав')

dog1 = Dog('Сірко')

dog1.voice()

Запитання 18

Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 19

Який з операторів запускає головний цикл обробки подій?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title ('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 20

Які властивості можна задати при створенні об’єкта label?

варіанти відповідей

font

text

command

name

Запитання 21

Який із поданих кодів призначений для створення порожнього вікна програми

варіанти відповідей

Label(root, text = 'Hello World!',

root = Tk()

lab.config(text = 'Новий рядок')

lab.place(x = 50, y = 30)

Запитання 22

Який із поданих кодів призначений для створення віджета класу Label

варіанти відповідей

Label(root, text = 'Hello World!',)

root = Tk()

lab.config(text = 'Новий рядок')

lab.place(x = 50, y = 30)

Запитання 23

Який із поданих кодів призначений для розміщення об’єкта у вікні

варіанти відповідей

Label(root, text = 'Hello World!',)

root = Tk()

lab.config(text = 'Новий рядок')

lab.place(x = 50, y = 30)

Запитання 24

Виберіть призначення метода destroy()

варіанти відповідей

З’ясувати, чи видимий об’єкт у вікні

Відобразити віджет у вікні з указанням позиції розташування елемента

Змінити властивості віджета

Знищити віджет

Запитання 25

Виберіть призначення метода config()

варіанти відповідей

З’ясувати, чи видимий об’єкт у вікні

Відобразити віджет у вікні з указанням позиції розташування елемента

Змінити властивості віджета

Знищити віджет

Запитання 26

Виберіть призначення метода place(x, y)

варіанти відповідей

З’ясувати, чи видимий об’єкт у вікні

Відобразити віджет у вікні з указанням позиції розташування елемента

Змінити властивості віджета

Знищити віджет

Запитання 27

В яких операторах правильно організовано введення дійсного значення з клавіатури?

варіанти відповідей

а = int(input('а = ? '));

а = float(input(' '));

а = float(input('а = ? '));

а = input('а = ? ');

Запитання 28

Атрибути - це:

варіанти відповідей

характеристики об‘єкта

методи об‘єкта

змінні, в яких зберігаються значення властивостей об‘єкта

екземпляри класу

Запитання 29

Методи - це:

варіанти відповідей

властивості об‘єкта

можливості конкретних об‘єктів

вплив на об‘єкт, що відбувається в програмі

дії, які можуть виконувати об‘єкти даного класу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест