Феномен соціальних мереж можна продемонструвати на теорії:
Тип спеціалізації соціальних мереж:
Якого типу спеціалізації соціальних мереж не існує:
Яку соціальну мережу створив Марк Цукерберг?
Яка соціальна мережа призначена для мікроблогів?
Яка соціальна мережа призначена для обміну фотографіями та короткимивідео?
Спілкування у соціальних мережах може відбуватися у форматі:
Який тип користувачів соціальних мереж постійно прагнуть ділититися своєю думкою щодо контенту всередині соціальної мережі і подій поза нею
Який тип користувачів соціальних мереж демонструє безкорисливу добруповедінку в мережі та поза межами її.
Який тип користувачів соціальних мереж шукають корисну інформацію(відповіді на запитання) і діляться нею чи описують свій досвід
Який тип користувачів соціальних мереж не приховують своїх наміріввикористовувати соцмережу як місце трансляції своїх досягнень таанонсування подій за своєї участі.
Який тип користувачів соціальних мереж − неактивні користувачі, які неоновлюють свої блоги і не заповнюють профайли
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома