Зазначте, у якій позиції голосний [о] наближається до [у]:
Назвіть рядок, у якому в усіх словах сполучення букв із алфавітним позначенням звуків глухий + дзвінкий співвідноситься із реальним сполученням звуків дзвінкий + дзвінкий:
Віднайдіть рядок, у якому двобукви дз, дж позначають одну фонему:
Визначте, у якому рядку в усіх словах глухі перед дзвінкими одзвінчуються, а дзвінкі перед глухими оглушуються:
Оберіть рядок, у якому букви я, ю, є позначають лише один голосний і м’якість попереднього приголосного:
Виберіть позицію, у якій букви я, ю, є, ї передають на письмі дві фонеми:
Зазначте принцип, за яким пишуть літери у словах дарунок, корида, гайок, волокно:
Віднайдіть рядок, у якому букви мають однофонемне співвіднесення:
Укажіть, скільки літер із звуковим значенням має український алфавіт:
Визначте, яке співвідношення в українській графіці можуть мати двобукви дз, дж:
Укажіть рядок, у якому букви я, ю, є позначають лише сполучення /й/ з голосним:
З’ясуйте, яке співвідношення в українській графіці мають букви я, ю, є:
Оберіть рядок, у якому кількість букв переважає над кількістю звуків:
Зазначте, у якому рядку вимова приголосних у всіх словах збігається з їхнім написанням:
За яким принципом правопису пишуться слова перо, зсунути, безжурний, радишся?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома