Суть процесу навчання

Додано: 22 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 301 раз
10 запитань
Запитання 1

Що називається навчанням? 

варіанти відповідей

Навчання передбачає озброєння учнів методами навчальної діяльності, в результаті якої буде здійснюватися їх розумовий розвиток.

Навчання — це цілеспрямована і систематична робота вчителя, скерована на озброєння учнів знаннями, уміннями, навичками, підготовку їх до активної життєвої діяльності.

Навчання це діяльність учнів, під час якої здійснюється розвиток інтелектуальних можливостей особистості.

Під навчанням варто розуміти систему впливу педагога на особистість учня з метою всебічного виховання.

Запитання 2

Що ви розумієте під рушійною силою навчання? Із пропонованих відповідей виберіть адекватну сутності цього явища.

варіанти відповідей

Рушійною силою процесу навчання є наявність взаємозв'язку між знаннями і незнаннями.

Протиріччя між бажаннями і знаннями у процесі навчання і виступають основою рушійної сили.

Рушійна сила — це рух від початкового рівня знань до бажаного.

Сенс рушійної сили полягає у спонукальній діяльності вчителя.

Запитання 3

Який взаємозв’язок між навчанням і розвитком?

варіанти відповідей

Навчання і розвиток — процеси, не залежні один від одного.

Розвиток визначає успіх навчання. Але розвиток не залежний від навчання. Його протікання визначається завчасно біологічними факторами.

Навчання повною мірою визначається розвитком. Рівень розвитку обумовлює характер і зміст навчання. Але навчання не впливає на розвиток.

Навчання і розвиток процеси взаємообумовлені, навчання залежить від розвитку, але, в свою чергу, сам розвиток стимулюється навчанням. Навчання веде за собою розвиток.

Запитання 4

Яка із наведених схем відображає пізнання наукою істини?

варіанти відповідей

Абстрактне мислення < — > Живе споглядання < — > Практика.

Живе споглядання < — > Абстрактне мислення < — > Практика.

Корисність знань <—> Істинність знань.

Закони природи <—> Розум <—> Діяльність.

Запитання 5

Що ви розумієте під мотивами навчання? 


варіанти відповідей

це спонукальні причини, які направляють пізнавальну діяльність учня і визначають його ставлення до навчання.

 інтереси та потреби, цінності, у задоволені яких полягає зміст людського життя.

 це усвідомлена відсутність чогось, що викликає прагнення до відповідної діяльності. 

це сила, що штовхає нас щось робити, але залишає нам можливість вільного вибору.

Запитання 6

Назвіть суттєві ознаки процесу навчання.

варіанти відповідей

Навчання - спеціально організований процес пізнання, має свою мету, зміст, завдання.

Розвиток людини у відповідності з її природними задатками. 

Прискорення темпів індивідуального розвитку.

Оволодіння пізнаними закономірностями оточуючого світу.

Розвиток інтелекту, володіння емоціями та здатність володіти собою, розвиток ініціативи та відповідальності, рівень культури, піднесення мотивів і багато іншого.

Поліпшення всередині особистісної норми.

Запитання 7

Яка з функцій навчання сприяє розвитку і формуванню пізнавальних психічних процесів і властивостей особистості, логічних прийомів, операцій, суджень, умовисновків?

варіанти відповідей

стимулююча

виховна

розвиваюча

навчальна

Запитання 8

Які умови сприяють формуванню пізнавального інтересу?

варіанти відповідей

створення проблемних ситуацій

різноманітність форм самостійної роботи і їх змінність

матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу

опір на особистий досвід учнів

єдність сім'ї і школи 

система цінностей та соціальних настанов, стиль взаємин між членами колективу, рівень психолого-педагогічної культури

новизна змісту вивченого матеріалу і поновлення вже засвоєних знань


Запитання 9

Складна мислительна діяльність, у процесі якої людина, зіставляючи і аналізуючи різноманітні судження, приходить до нових загальних або окремих висновків?

варіанти відповідей

поняття

судження

умовисновки

сприймання

Запитання 10

Один з етапів засвоєння знань що передбачає проникнення у сутність явищ і процесів, встановлення зв'язків між частинами цілого, між фактами і процесами?

варіанти відповідей

застосування

розуміння

сприймання

узагальнення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест