Суть та характерні ознаки навчання

Додано: 27 жовтня
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

З яких процесів складається навчання?

варіанти відповідей

Навчання і мета

Викладання і учіння

Завдання і результат

Запитання 2

Функції навчання:

варіанти відповідей

Освітня

Духовна

Виховна

Розвивальна

Ціннісно-орієнтаційна

Запитання 3

Процес цілеспрямованого відображення об'єктивної реальності у свідомості людей

варіанти відповідей

Діяльність

Навчання

Істина

Пізнання

Запитання 4

Рушійною силою процесу навчання є

варіанти відповідей

Дидактичні матеріали

Навички

Суперечності

Закономірності

Запитання 5

Об'єктивні стійкі істотні зв'язки у процесі навчання, що зумовлюють його ефективність

варіанти відповідей

Закономірності

Суперечності

Навички

Запитання 6

Суб'єктивні закономірності залежать від особливостей діяльності

варіанти відповідей

Вчителя

Учня

Навчального закладу

Запитання 7

Компоненти процесу навчання

варіанти відповідей

Цільовий

Стимулюючо-мотиваційний

Змістовий

Операційно-дійовий

Контрольно-регульований

Оцінювально-результативний

Запитання 8

Етапи засвоєння знань

варіанти відповідей

Сприймання

Осмислення і розуміння

Судження

Узагальнення

Закріплення

Застосування

Запитання 9

Форми логічного засвоєння знань

варіанти відповідей

Сприймання, судження, критика

Поняття, судження, застосування

Поняття, судження, умовивід

Запитання 10

Мотивація поділяється на

варіанти відповідей

Зовнішню

Соціальну

Внутрішню

Когнітивну

Запитання 11

До зовнішніх мотивів належать

варіанти відповідей

Соціальні

Позитивні

Вузькоособистісні

Негативні

Запитання 12

Пов'язана з самим процесом учіння, сприяє одержанню задоволення від роботи, викликає інтерес і підвищує самоповагу особистості

варіанти відповідей

Зовнішня мотивація

Внутрішня мотивація

Потреби

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест