Т.Г.Шевченко "Доля"

Додано: 7 квітня 2021
Предмет: Українська література, 9 клас
Тест виконано: 1291 раз
10 запитань
Запитання 1

До якої групи лірики належить поезія «Доля»?

варіанти відповідей

пейзажної

інтимної

Філософської

громадянської

Запитання 2

Вислів, що став крилатим: «…у нас нема Зерна неправди за собою», узято із твору

варіанти відповідей

"Садок вишневий коло хати"

"Сон"

"Доля"

"І мертвим, і живим, і ненародженим..."

Запитання 3

Митець дорікає своїй долі за те, що вона йому

варіанти відповідей

не допомагала впродовж життя

збрехала

чинила опір у здобутті освіти

не підказувала правильні шляхи

Запитання 4

Доля для поета, як він про це зазначив у творі, є для нього

варіанти відповідей

щастям

убогим другом

правдою життя

недругом

Запитання 5

Заповіддю для Шевченка в поезії «Доля» є

варіанти відповідей

слава

гордість

путь до волі

щирість

Запитання 6

Художній засіб викоистано в рядку:

«Гориш ти, зоренько моя, Моя порадонько святая!»

варіанти відповідей

паралелізм

риторичне звертання

риторичне питання

метафора

Запитання 7

У який період творчості була написана поезія?

варіанти відповідей

рання творчість

період "Трьох літ"

казематна лірика

період заслання

Запитання 8

Визначте мотив поезії "Доля Т.Г.Шевченка"

варіанти відповідей

розповідь поета про власну життєву долю, яка була несправедлива до нього

розповідь поета про власну життєву долю, яка була щасливою

розповідь поета про власну життєву долю, що була сповнена життєвими труднощами

розповідь поета про власну життєву долю, яка не лукавила до митця.

Запитання 9

Ким для поета була доля?

варіанти відповідей

другом, братом і сестрою

батьком, братом і сестрою

паном, батьком і сестрою

другом, батьком і матусею

Запитання 10

Які художні засоби використано в цих рядках:

Ходімо ж, доленько моя!

Мій друже вбогий, нелукавий!

варіанти відповідей

інверсія, риторичне питання

риторичне звертання, епітети

метафора, оксиморон

риторичне звертання, гіпербола

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест