Перший арешт Шевченка був за причиною:
Поет перебуваючи в Петербурзі часто малював під час білих ночей. З ким під час одного з сеансів малювання Тарас познайомився?
У вірші "Думи мої..." 1847 року Шевченко каже, що киргизи голі, убогі, але
Який художній засіб наявний в уривку вірша "Думи мої, думи мої...":
Прилітайте, сизокрилі
Мої голуб'ята,
Із-за Дніпра широкого
У степ погуляти...
Правильно вказано всі символічні рослини, згадані Т. Шевченком у поезії "Ой три шляхи широкії" у рядку ...
Який художній засіб наявний у рядках:
Думи мої, думи мої,
Ви мої єдині,
Не кидайте хоч ви мене
При лихій годині.
Поезія "Мені однаково" відноситься до
У поезії «Мені однаково, чи буду...» Т. Шевченкові «однаковісінько», чи його
Скільки років перебував Т.Шевченко у засланні?
Що було заборонено Т.Шевченку, коли він був засланий до Оренбурзького окремого корпусу рядовим солдатом?
За жанром твір "Мені однаково, чи буду..." - це
У творі "Мені однаково..." ліричного героя турбує
Поезії «Мені однаково, чи буду...», «Три шляхи широкії...» написані...
Енгельгардт дозволив Тарасові вчитися малярства у майстра
Чому пан Енгельгардт дозволив Шевченку вчитися на живописця?
У поезії "Думи мої, думи мої" (1847) Т. Шевченко ...
У поезії "Мені однаково, чи буду..." рядок «його замучили колись» стосується ...
В поезії "Ой три шляхи широкії" рядки "Не прийнялись три ясени" означають:
Яку чуттєву функцію передають останні рядки поезії "Мені однаково":
Та не однаково мені,
Як Україну злії люде
Присплять, лукаві, і в огні
Її, окраденую, збудять…
Ох, не однаково мені.
Шевченко в поезії "Мені однаково" Україну називає
У якій послідовності слід розмістити життєві події Великого Кобзаря?
1.Останні роки життя
2.Третя подорож Україною
3. Звільнення із заслання
4. Друга подорож Україною
5. Перша подорож Україною
6. Викуп з кріпацтва
7. Другий арешт і заслання
8. Перший арешт і заслання
9. Навчання в Академії мистецтв
10. Навчання у дяка
Як називають невеликі саморобні зшитки, куди Тарас Шевченко у 1847-50 рр. записував свої поезії
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома