Сам Т.Г.Шевченко назвав твір "Сон ("У всякого своя доля...")"
За визначенням літературознавців , твір "Сон ("У всякого своя доля...")" за жанром -
Твір "Кавказ" за жанром -
Твір "І мертвим , і живим , і ненарожденним..." за жанром -
Епіграф Дух истины, его же мірь не можеть пріяти, яко не видить его, ниже знаеть его має твір
Якову де Бальмену присвячено твір
У поемі "Кавказ" наявний образ-символ
Закликом Обніміться ж, брати мої, молю вас, благаю! завершується твір, у якому засуджено
Визначте, у якій послідовності територіально розгортаються події в поемі
"Сон ( "У всякого своя воля...")".
Довелось запить з московської чаші московську отруту героєві твору
У сцені перетворення царя-ведмедя на кошеня ("Сон ("У всякого своя доля...")") наявний (наявна)
"Сміливим маніфестом слова проти темного царства" Іван Франко назвав твір
Сцена генерального мордобитія передає сутність царської політики самодержавства в
І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь - повчає герой твору
Шафарика, Коллара й Ганка згадано у творі
Прочитайте уривок з поезії.
Од молдаванина до фіна
На всіх язиках все мовчить,
Бо благоденствує!
Виділене слово є прикладом
Картина Івана Їжакевича ілюструє твір
"Цар волі" у поемі "Сон" ("У всякого своя доля...") є алюзією на образ
Заклик Борітеся - поборите,вам Бог помагає! звучить у творі
Словами із твору "І мертвим, і живим, і ненарожденим..."
Прочитайте знову
Тую славу.
Од слова до слова,
Не минайте ані титли,
Ніже тії коми...
Т.Шевченко закликає своїх сучасників
Героїню поеми "Сон", чий портрет подано у рядках
...небога
Мов опеньок засушений,
Тонка, довгонога,
Та ще налихо, сердешне,
Хита головою...,
Ліричний герой зустрів
Прийом сну в поемі "Сон ("У всякого своя доля")" використано, щоб
У рядках з поеми "Кавказ" "...Лягло костьми, / Людей муштрованих чимало.
А сльоз, а крові? / Напоїть всіх імператорів би стало / З дітьми і внуками , втопить / В сльозах удов'їх" автор втілює ідею
У рядках Доборолась Україна до самого краю. Гірше ... свої діти її розпинають пропущено слово
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома