1. Який план уособлює проєкт,в якому подаються теми,розподіляється за семестрами навчальний матеріал,визначаються способи підсумкового та тематичного контролю,вказуються основні дидактичні засоби?
2.Визначте цілі, обовязкові до кожного уроку
3.Основні структурні компоненти уроку:
4.Визначіть вимоги до уроку ІМ за твердженням" Кожна порція мовного матеріалу повинна опрацьовуватись в усіх видах мовленнєвої діяльності(лексичний матеріал закріплюється на основі усного мовлення, зорового сприймання,писемного висловлювання та\ або сприймання на слух,засвоєння структур активного граматичного мінімуму повинен проходити в усіх видах мовленнєвої діяльності. Для автоматизації дій зі структурами пасивного граматичного мінімуму необхідна практика в зоровому сприйманні та сприйманні на слух.
5.Визначте вид зорового сприймання з розумінням основної інформації тексту(70-75%прочитаного)
6.Сприймання на слух належить до...
7. Визначте термін"Висловлювання, межею яких є зміна співрозмовника,називають...."
8.Здатність реалізувати комунікацію у письмовій формі в життєво важливих для певного віку сферах і ситуаціях спілкування відповідно докомунікативного завдання - це.....
9. За допомогою якого підходу краще навчати граматику в початковій школі?
10.Яким є початковий етап формування компетентності в писемному мовленні?
11.Яким видом оцінювання є - індивідуальний процес, що передусім спрямований на підвищення ефективності навчання.Головною метою такого оцінювання є підтримка кожного учня та створення мотивації до навчання.
12. Яким видом монологу є констатуючий тип монологічного мовлення, в якому стверджується наявність або відсутність будь яких ознак в обєкті, описується людина, природа,погода, оточуючі предмети, тощо, вказується просторове розміщення предметів.
13.Яка форма контролю переважної більшості компетентностей є найбільш ефективною?
14. Чи доцільно перевіряти рівень сформованої компетентності в усному мовленні за допомогою тестів?
15.До мовних компетентностей належать..
16.До мовленнєвих компетентностей належать..
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома