Teaching English in primary school

Додано: 1 грудня 2020
Предмет: Англійська мова, 11 клас
Тест виконано: 356 разів
30 запитань
Запитання 1

Виконайте тест

1.Пояснення артикуляції, що супроводжується імітацією, використовується для навчання звуків що....

варіанти відповідей

1.максимально наближені до звуків рідної мови

2.схожі зі звуками рідної мови, але відрізняються від них суттєвими ознаками

3.відсутні у рідній мові

Запитання 2

2.Імітація без пояснення артикуляції використовується для навчання звуків,які

варіанти відповідей

1.максимально наближені до звуків рідної мови

2.схожі із звуками рідної мови,але відрізняються від них суттєвими ознаками

3.відсутні в рідній мові

Запитання 3

3.Виберіть комунікативно- спрямовану інструкцію до вправи на засвоєння питальної форми дфєслова

варіанти відповідей

1.зробіть подані речення питальними

2.вставте необхідне допоміжне дієслово

3.запитайте свого товариша чи виконав він те, що я його попросив

Запитання 4

4.Виберіть комунікативно- спрямовану інструкцію до вправи на засвоєння заперечної форми дієслова

варіанти відповідей

1.виправте мене ,якщо я неправий

2.вставте заперечення там, де необхідно

3.зробіть подані речення заперечними

Запитання 5

5.Виходячи з особливостей лексичних одиниць, виберіть найдоцільніший спосіб семантизації для таких груп

1.cat,dog,cow,sheep,cock,hen

2.worker,builder,goer,runner,jumper

3.sport, football,volleyball,tennis

4.Mr.,Mrs,Miss,cricket

a)здогадка завдяки відомим афіксам

в)здогадка завдяки подібності слів рідної мови

с)наочність

d)тлумачення

варіанти відповідей

1a.2c.3d.4b

1c,2a,3b,4d

1b,2c,3a,4d

Запитання 6

6.Вибір способусемантизації лексичних одиниць залежить від

варіанти відповідей

1. уподобання вчителя

2.особливостей лексичних одиниць

3.теиатики для мовлення

Запитання 7

7.До мовленнєвих вправ у слуховому сприйманні (аудіюванні) належать

варіанти відповідей

1.визначення інтонації прослуханої фрази

2.визначення кількості слів, почутих у фразі

3.розуміння звукового супроводу до кінофільму

Запитання 8

8.Найбільш економним способом контролю слухового сприймання аудіотексту є

варіанти відповідей

1. переказ тексту рідною або іноземною мовами

2.відповіді на запитання

3.тести

Запитання 9

9.До усної взаємодії готують такі вправи

варіанти відповідей

1.бесіда у звязку з прочитаним

2.розучування діалогу- зразка

3.обмін репліками "прохання- порада"

Запитання 10

10.До мовленнєвих у навчанні усної взаємодії(діалогічного мовлення)належать вправи

варіанти відповідей

1.бесіда за запропонованою ситуацією

2.бесіда за природною ситуацією

3.ведення діалогу з опорою на схему

Запитання 11

11. Основною метою формування компетентності в усному висловлюванні (монологічному мовленні)є

варіанти відповідей

1.передача змісту прослуханого або прочитаного

2.уміння здійснювати усне міжкультурне спілкування в типових ситуаціях різних сфер комунікації

3.зєднання окремих мовленнєвих зразків у логічній послідовності

Запитання 12

12.Мета формування компетентності в усному висловлюванні досягнута, якщо учні вміють висловлюватися

варіанти відповідей

1.в опорі на текст- зразок

2.в опорі на ключові слова

3.без будь якої опори

Запитання 13

13.Голвним завданням навчання зорового сприймання (читання) є

варіанти відповідей

1.служити засобом оволодіння лексикою та граматикою

2.бути джерелом інформації

3.бути опорою для оволодіння усним мовленням

Запитання 14

14.Формування міцної навички техніки читання забезпечується

варіанти відповідей

1.вивченням правил читання

2.великим обсягом вправляння у читанні

3.запамятовуванням звукових образів слів

Запитання 15

15.Метою навчання зорового сприймання на початковому етапі є

варіанти відповідей

1.формування навичок читання про себе

2.читання вголос з безпосереднім розумінням змісту прочитаного

3.оволодіння навичками співвідносити звуки і букви

Запитання 16

16.Перевірити розуміння тексту можна за допомогою

варіанти відповідей

1.описання кадру фільму

2.складання серії запитань

3.визначення правильних\неправильних тверджень за змістом тексту

Запитання 17

17.Структура уроку ІМ включає такі обовязкові компоненти

варіанти відповідей

1.подача нового матеріалу

2.тренування та практика у використанні мовного матеріалу у слуховомусприйманні(аудіюванні),зоровому сприйманні(читанні),говорінні та письмі

3.контроль навичок та умінь учнів

Запитання 18

18.Розгорнутий план конспект уроку має містити : ( 4)

варіанти відповідей

1.формулювання завдань уроку

2.формулювання кінцевих цілей навчання ІМ

3.перелік допоміжних засобів навчання

4.вимоги до контролю навичок та умінь

5.повний хід уроку ІМ

тексти підручника

7.матеріал, що використовується додатково до матеріалу підручника

8.вправи з підручника

Запитання 19

19. Найбільш уживаним прийомом навчання ІМ в початковій школі є

варіанти відповідей

1.рухливі ігри

2.пісні

3.пошуково-ігрові завдання

Запитання 20

20.Робота над проектом проходить у послідовності...

варіанти відповідей

1.обговорення-планування-підготовка

2.підготовка- обговорення- оцінювання

3.планування- підготовка-обговорення- оцінювання

Запитання 21

21.Знайдіть серед наведених, інструкцію для рецептивної вправи

варіанти відповідей

1.назвіть усі предмети, що є у класі

2.послухайте речення, підніміть руки ,коли почуєте прохання

3.розкажіть гостям про себе та свою родину

Запитання 22

22.Знайдіть завдання інструкцію до репродуктивної вправи

варіанти відповідей

1.покажіть фото своєї мами і опишіть її зовнішність

2.послухайте лист, який я отримала і назвіть членів її родини

3.я скажу вам що я хочу купити в магазині а ви скажіть що ви хочете купити там

Запитання 23

23.Знайдіть інструкцію до продуктивної вправи

варіанти відповідей

1.поясніть іноземцю як пройти до центру міста

2.послухайте що робить Хелен і спитайте чи її брат робить те саме

3.дайте відповіді на запитання

Запитання 24

24.У початковій школі на уроці ІМ частіше використовуються

варіанти відповідей

1.кінофільми

2.мультфільми іноземною мовою

3.компютерні програми

Запитання 25

25.Виберіть 2 найбільш доцільні прийоми навчання на уроці ІМ в початковій школі (2)

варіанти відповідей

1.проблемне навчання

2. театралізована гра

3.проектна робота

4.пошукова робота

5.рухливі ігри

Запитання 26

26.Орунтувати свою точку зору вчить завдання

варіанти відповідей

1.передай змість казки

2.скажи які головні герої казки

3.поясни чому тобі подобається казка

Запитання 27

27.Характерною рисою монологічного мовлення є

варіанти відповідей

1.використання мовних кліше та сталих виразів

2.неповні репліки

3.повність та розгорнутість

Запитання 28

28.До вправ для навчання орфографії відносяться

варіанти відповідей

1.вправи на завершення зразка мовлення

2.відповіді на запитання

3.диктанти різних видів

Запитання 29

29.До вправ для навчання каліграфії відносяться

варіанти відповідей

1.твір- опис

2.вправи на обєднання зразків мовлення

3.вправи на списування

Запитання 30

30.Мовленнєвою вправою для навчання писемного мовлення є

варіанти відповідей

1.написання листа зарубіжному другові

2.розширення висловлювання

3.складання плану у формі запитань

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест