Teaching listening

Додано: 3 листопада 2020
Предмет: Англійська мова, 11 клас
Тест виконано: 408 разів
10 запитань
Запитання 1

1.Сприймання на слух - це

варіанти відповідей

1.продуктивна діяльність

2.рецептивна діяльність

3.репродуктивна діяльність

Запитання 2

2.Спиймання на слух повязане з

варіанти відповідей

1.говорінням

2.читанням

3. з усіма видами мовленнєвої діяльності

Запитання 3

3.Сприймання на слух є

варіанти відповідей

1. метою навчання ІМ

2.ефективним засобом навчання ІМ

3.одночасно і засобом і метою навчання ІМ

Запитання 4

4.У початковій школі навчають спиймати на слух

варіанти відповідей

1.з повним розумінням та розумінням основного змісту

2.з вибірковим розумінням

3.із загальним розумінням

Запитання 5

5.Найбільші труднощі виникають при аудіюванні текстів

варіанти відповідей

1.описів

2.повідомлень

3.роздумів

Запитання 6

6.До мовних труднощів аудіювання належать

варіанти відповідей

1.відсутність зорової опори

2.наявність конвертованих слів

3.темп предявлення тексту

Запитання 7

7.До немовних труднощів спиймання на слух належать

варіанти відповідей

1.незнайомий голос диктора

2.омофони

3.незнайомі слова

Запитання 8

8.До групи мовленнєвих вправ належать

варіанти відповідей

1.розуміння на слух опису картини

2.розпізнавання нового слова серед відомих

3.сприймання фонограми тексту

Запитання 9

9.До мовленнєвих вправ в аудіюванні належать

варіанти відповідей

1.визначення інтонації прослуханого тексту

2.визначення кількості слів, почутих у фразі

3.розуміння звукового супроводу до кінофільму

Запитання 10

10.Найбільш ефективним способом контролю прослуханого тексту є

варіанти відповідей

1.переказ тексту рідною або іноземною мовою

2.відповіді на запитання

3.тести

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест